خبرگزاری کار ایران

توجه رسانه‌های بین‌المللی به اقدام نمادین امروز نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۷۶

پوشیدن لباس سپاه توسط نمایندگان مجلس به منظور حمایت از این نهاد نظامی مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، صبح امروز نمایندگان مجلس با پوشیدن  لباس سبزپوشان سپاه  در صحن علنی مجلس حاضر شدند.

شب گذشته کاخ سفید در اقدامی گستاخانه سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد و اقدام جمعی از نمایندگان مجلس در واکنش به این حرکت دولت آمریکا صورت گرفته است. این اقدام نمایندگان مجلس ایران مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» رسانه‌ای بود که در اخبار خود به جلسه امروز مجلس شورای اسلامی ایران واکنش نشان داد و در این‌باره نوشت: «پس از تصمیم کاخ سفید مبنی بر نامبردن از  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی، نمایندگان مجلس ایران، جلسه علنی پارلمان را با شعار مرگ بر آمریکا شروع کردند»

در ادامه خبر آسوشیتدپرس با اشاره به پوشیدن لباس سپاه توسط نماینگان آمده‌است: «بسیاری از نمایندگان ایران، به نشانه حمایت از سپاه، لباس رسمی این نیروی نظامی را پوشیدند.

المنار، هم در اخبار خود به جلسه امروز مجلس شورای اسلامی پرداخت. در این خبر آمده‌است: پس از اعلام تصمیم ترامپ مبنی بر قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی، امروز مجلس شورای اسلامی ایران به ریاست علی لاریجانی در حالی آغاز شد که نمایندگان مجلس ایران برای اعلام حمایت خود از سپاه پاسداران ایران، لباس رسمی سپاه را بر تن کرده بودن و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند.

تایمز آو اسراییل هم رسانه دیگری بود که در اخبار امروز خود، خبر اعلام حمایت اعضای مجلس شورای اسلامی ایران از سپاه پاسداران را منتشر کرد و نوشت اعضای مجلس ایران در واکنش به تصمیم ترامپ و تروریست اعلام شدن سپاه پاسداران ایران، با شعار مرگ بر آمریکا، و پوشیدن لباس سپاه با اعلام حمایت از سپاه پاسداران ایران، خشم خود از تصمیم ترامپ را ابراز کردند.

فاکس نیوز هم امروز به خبر حمایت اعضای مجلس ایران از سپاه پاسداران، پرداخت و در این‌باره نوشت: نمایندگان مجلس ایران، جلسه امروز خود را با شعار مرگ بر آمریکا آغاز کردند.

د نیوز اینترنشنال هم در اخبار خود به این جلسه پرداخت و در این باره نوشت: نمایندگان مجلس ایران در جلسه امروز خود به ریاست علی لاریجانی، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و بر تن کردن لباس رسمی سپاه نه تنها حمایت خود از این نهاد نظامی را نشان دادند بلکه خشم خود از تصمیم ترامپ برای اقدام علیه سپاه ایران را اعلام کردند.

رادیو اروپای آزاد هم رسانه دیگری بود که در اخبار امروز خود به حمایت مجلس ایران از سپاه پاسداران پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز