خبرگزاری کار ایران

مظلوم پناه خبر داد:

صدور رای دادگاه برای شکارچی متخلف کل وحشی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۲۸

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بردسکن گفت: یک شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک راس کل وحشی در یکی از مناطق تحت مدیریت این اداره کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 محمد مظلوم پناه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: در این رای متخلف شکار یک راس کل وحشی به انجام 270 ساعت خدمات عمومی رایگان در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در زمینه کاشت نهال، مراقبت از گونه‌های گیاهی و نظافت اداره به عنوان جایگزین 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد.

وی عنوان کرد: در حکم این مجرم آمده است چنانچه محکوم از اجرای مفاد حکم یا دستورات دادگاه تخلف کند، به پیشنهاد قاضی اجرای احکام و رای دادگاه برای بار نخست یک چهارم تا یک دوم به مجازات مورد حکم اضافه و در صورت تکرار، مجازات حبس اجرا می شود.

رئیس محیط زیست بردسکن افزود: اسلحه ساچمه‌زنی متخلف به همراه فشنگ‌های آن به نفع دولت جمهوری اسلامی ضبط و همچنین متخلف به پرداخت 100 میلیون ریال بابت خسارت وارده به محیط زیست محکوم شد که باید به حساب خزانه واریز کند.

مظلوم پناه ضمن تقدیر از قاضی پرونده به سبب صدور احکام جایگزین گفت: این مجازات‌ها می‌تواند در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز