خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان:

لزوم ادامه روند امدادرسانی به مناطق سیل زده/ خسارات واحدهای سیل‌زده جبران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۵۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بر لزوم ادامه روند امدادرسانی به سیل‌زدگان تا عادی شدن شرایط زندگی در مناطق سیل‌زده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سعید مازندرانی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان) در جلسه شورای مدیران این اداره کل اظهار داشت: ابتدای سال ۹۸ برای استان ما همراه با حوادث ناخوشایندی بود که از همان روزهای ابتدایی حادثه همه امکانات، تجهیزات و منابع دستگاه‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به مناطق سیل زده وارد عمل شد و تا زمان عادی شدن شرایط زندگی مردم در این مناطق، کمک‌ها نیز باید ادامه پیدا کند.

وی به کمک‌های ارسالی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: ارسال ۱۰ هزار جفت چکمه، ۱۰ تن شیر خشک، ۱۸۰۰ بسته نیازهای ضروری کودکان و بانوان، ۱۷ هزار پرس غذای گرم، ۷ هزار بسته غذایی، ۳۰ هزار وعده صبحانه و میان وعده، کمک‌های ۱۰ میلیونی بلاعوض به مددجویان، تسهیلات قرض‌الحسنه ۵ میلیونی و سایر کمک‌های نقدی و غیرنقدی بخشی از این کمک‌ها بود.

مازندرانی تاکید کرد: در سیل اخیر کارگاه‌های زیادی متحمل خسارت شدند که برقراری بیمه بیکاری برای کارگران کارگاه‌های تعطیل شده در نظر گرفته شد و با ارائه تسهیلات خسارات واحدهای سیل زده جبران خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به عملکرد سال ۹۷ اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته سال پرکاری برای ما بود و کسب رتبه‌های برتر در سطح استان و کشور یقینا حاصل تلاش همه همکاران بود و این افتخارات متعلق به آنهاست.

وی همچنین بر تسریع در پاسخگویی به مراجعات و نامه‌های ریاست جمهوری تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز