خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس ارمنستان مطرح کرد؛

تاکید رییس مجلس بر ضرورت توجه به آلودگی محیط زیستی رودخانه ارس

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۴۷

رئیس مجلس با اشاره به موضوع آلودگی رودخانه ارس گفت: این مسئله موضوعی انسانی و محیط زیستی است که باید مورد توجه دولت و بخش محیط‌زیست ارمنستان قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی صبح امروز در حاشیه اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) با «آراراد میرزویان» رئیس مجلس ملی جمهوری ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به مناسبت‌های گسترده فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دو کشور از گذشته تا به امروز عنوان کرد: ایران و ارمنستان روابط مناسبی داشته اند و این روابط گسترده را می‌توان بیش از این هم گسترش داد.

وی در ادامه به موضوع آلودگی رودخانه ارس اشاره و اظهار کرد: این مسئله موضوعی انسانی و محیط زیستی است که باید مورد توجه دولت و بخش محیط زیست ارمنستان قرار گیرد تا برای ایران و ارمنستان مشکل ساز نباشد. دیدگاه مردم ایران به ارمنستان همواره مثبت بوده و نباید این دیدگاه مخدوش شود.

رئیس مجلس ارمنستان نیز با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری‌ها به ویژه از طریق کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور گفت: ایران و ارمنستان حوزه‌های همکاری بسیاری دارند که می‌توانند با تمرکز بر روی آنها زمینه‌های گسترش همکاری را ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه قویاً معتقدم دوستی دو کشور ایران و ارمنستان تا زمانی که بشریت به حیات خود ادامه می‌دهد، ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد هیچ مشکل و مسئله‌ای روابط ایران و ارمنستان را کاهش و دچار خدشه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز