خبرگزاری کار ایران

قوامی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

وزرای مربوطه در مورد پروژه‌های تخریب شده در سیل اخیر جوابگو باشند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۸۰

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه بیش از هزار واحد مسکونی در سیل اخیر تخریب شده است، گفت: در سیل اخیر بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات خراسان شمالی و شهرستان اسفراین خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ هادی قوامی در جلسه علنی امروز مجلس  شورای اسلامی، با تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت به خانواده جانباختگان سیل اخیر، در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس، گفت: این بند در مورد حفظ شأن و اقتدار مجلس و دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان مجلس است که براین اساس در سیل اخیر پروژه هایی تخریب شد که وزرای مربوطه باید در مجلس پاسخگو باشند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: پلی در روستای بام اسفراین ساخته شده و هنوز به بهره برداری نرسید اما در سیل اخیر تخریب شد که باید علت این تخریب از وزرا پرسیده شود؛ همچنین سدی در اسفراین که باید ۶۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره کند ۱۰ میلیون نیز نمی تواند ذخیره کند و بی کیفیت ساخته شده و به طور قطع پیمانکار در این رابطه قصور دارد.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات خراسان شمالی و شهرستان اسفراین خسارت وارد شد و ۳ نفر نیز جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: وظیفه مجلس است که این موارد را از دولت پیگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: متاسفانه به عشایر اجازه داده نمی شود سرپناه خود را با مصالح مقاوم بسازند و در سیل اخیر سرپناه آن ها تخریب شد؛ زنبورداران در سیل آسیب جدی دیدند، نیاز است وزیر جهاد کشاورزی تسهیلات بلاعوض در اختیار آن ها قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز