خبرگزاری کار ایران

مطهری در پاسخ به تذکر نعمتی:

دولت توضیح قانع‌کننده‌ای در مورد عدم حضور وزرا در صحن علنی ارائه کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۷۲۸

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نعمتی مبنی بر عدم حضور وزرا در صحن علنی گفت: دولت باید توضیح قانع‌کننده‌ای در مورد عدم حضور وزرا در صحن علنی ارائه کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی مطهری نایب رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به اصل (۱۳۷) قانون اساسی که بر اساس آن هر کدام از وزرا باید در مقابل مجلس پاسخگو باشند، گفت: روز گذشته قرار بود وزرا به مجلس بیایند و در مورد وضعیت استان‌های سیل زده گزارش دهند اما متأسفانه حضور پیدا نکردند و گفتند در مأموریت به سر می‌برند اما متأسفانه در مأموریت نبودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فردا قرار بود در مجلس حضور داشته باشند اما ممکن است باز هم حضور نیابند و این وهن مجلس است.

وی خطاب به مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: انتظار می‌رود به عنوان رئیس جلسه تصمیم‌گیری کنید، چندین استان بر اثر سیل از بین رفته‌اند اما متأسفانه هیچ کس پاسخگو نیست و باید بر اساس اصل (۱۳۷) قانون اساسی وزرا به مجلس پاسخگو باشند.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: حرف شما مورد تأیید است، ما پیگیری کردیم، گفتند رئیس‌جمهور به ۴ وزیر دستور دادند به سرعت به خوزستان سفر کنند اما بعد فهمیدیم به خوزستان نرفته‌اند که در این رابطه باید جواب قانع‌کننده‌ای به ما داده شود.

وی ادامه داد: دولت باید توضیح قانع‌کننده‌ای در مورد عدم حضور وزرا در صحن علنی ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز