خبرگزاری کار ایران

قرارگیری سرویس‌های ارزش افزوده در مدار مشتری‌مداری

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۷۳

در حالیکه سیل تبلیغات این سرویس‌ها، آرامش جامعه و مشترکان موبایل را تحت تأثیر قرار داده است، همراه اول در اقدامی مشتری مدارانه جهت بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال، دست به چنین اقدامی زده است.

ایلنا؛ اپراتور اول در ابلاغی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزش افزوده به مشترکان این اپراتور را از اعطای هر نوع جایزه در قالب قرعه‌کشی منع کرد.

در حالیکه سیل تبلیغات این سرویس‌ها، آرامش جامعه و مشترکان موبایل را تحت تأثیر قرار داده است، همراه اول در اقدامی مشتری مدارانه جهت بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال، دست به چنین اقدامی زده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز