خبرگزاری کار ایران

بیانیه شماره پنج اتاق اصناف ایران پیرامون سیل اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۱۸۴

اتاق اصناف ایران در رابطه بع سیل اخیر بیانیه جدیدی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، اتاق اصناف ایران پنجمین بیانیه خود را در رابطه با سیل اخیر در کشور به شرح زیر صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اصناف، کسبه و بازاریان کشور همواره ثابت کرده‌اند که در بزنگاه‌های سخت و خطرخیز و مشکل‌آفرین پشتیبان و یاور آحاد جامعه بوده‌اند. بروز سیل اخیر در بسیاری از استان‌های کشور عزیزمان، بار دیگر ثابت کرد که خانواده بزرگ اصناف با تمام توان در خدمت به مردم حاضر است.

در همین راستا و از نخستین ساعات بروز حادثه، اتاق اصناف ایران با تشکیل ستاد بحران مرکزی و ستادهای اقماری، صدور احکام مقتضی در استان‌های درگیر سیلاب، تعامل و همکاری با کمیته‌های بحران استانی و حضور فعال و فراگیر در اقصی نقاط کشور، به امدادرسانی مشغول شد.

به فضل الهی و با مدد همراهان و همدلان و همکاران صنفی، جامعه بزرگ اصناف کشور بار دیگر موفق شد برگ زرین تازه‌ای در تاریخ صنفی این مرز و بوم به یادگار بگذارد. امدادرسانی‌های کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر اتاق اصناف ایران و دیگر اتاق‌های اصناف در سراسر کشور، نمونه‌ای برجسته و اهتمام عمومی و همیت صنفی را به نمایش گذاشت.

بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از تمام امدادرسانان صنفی در سراسر کشور، بار دیگر بر لزوم تداوم امدادرسانی‌ها در نقاط حادثه‌دیده تا رفع کامل مشکلات هموطنان متأثر از سیل اخیر تأکید کرده و امیدوار است زمینه برای همراهی بیش از گذشته اصناف در این امر مهم مهیا و آماده شود.

روابط عمومی اتاق اصناف ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز