خبرگزاری کار ایران

جلسه رئیس سازمان اورژانس با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۵۷

جلسه رئیس سازمان اورژانس کشور با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، صبح امروز 18 فروردین 98 جلسه کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با محوریت امدادرسانی به سیل زدگان استان خوزستان برگزار شد.

کولیوند با اشاره به آمادگی کامل سازمان اورژانس کشور در خصوص اعزام بیماران به بیمارستان های استان های دیگر گفت: با اعلام آماده باش به تمامی بیمارستان های کل کشور ، اورژانس هوایی سازمان اورژانس کشور برای انتقال بیماران بستری در بیمارستان های خوزستان جهت تسریع و بهبود روند درمان مصدومان احتمالی در آمادگی کامل است و نباید روند امدادرسانی تحت الشعاع شلوغی بیمارستان ها قرار گیرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور به حضور نیرو های پزشکی، فوریت های پزشکی، پرستاری و بهداشتی جهت خدمت رسانی در کمپ های سلامت وزارت بهداشت جهت حمایت های روحی و روانی و امدادسانی به مصدومان تاکید و در صورت نیاز از طریق EOC وزارت بهداشت نیرو جهت خدمت رسانی اعزام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بازدید های صورت گرفته از بیمارستان های اهواز و همچنین نظر به ارزیابی از 174 روستای استان خوزستان که در معرض آسیب های سیل هستند، 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 فروند بالگرد اورژانس هوایی دیگر علاوه بر 30 دستگاه آمبولانس که از قبل اعزام شده جهت تسریع در خدمت رسانی به این استان اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز