خبرگزاری کار ایران

آغاز نخستین جلسه علنی شورای شهر در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۱۹۸

دقایقی پیش نخستین جلسه علنی شورای شهر در سال ۹۸ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز اعضای شورای شهر تهران در مراسم افتتاحیه خط ۶ مترو حضور داشتند و به همین دلیل جلسه علنی شورا به حد نصاب نرسید و اعضا در ساعت ۱۰ و نیم نسبت به ترک جلسه شورا اقدام کردند.

 با این وجود، محسن هاشمی در صحن شورا حضور یافت و با تماس تلفنی با اعضایی که در صحن حاضر نبودند، اعلام کرد که جلسه امروز برگزار می شود.

دقایقی پیش با حضور شانزده تن از اعضای شورای شهر تهران، جلسه به حد نصاب رسید و شورا آغاز به کار کرد.

محسن هاشمی در ابتدای نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال جدید اظهار داشت: دلیل مراسم افتتاحییه پروژه هایی از شهرداری تهران که با حضور رئیس جمهور برگزار می شد، جلسه امروز شورا با ناهماهنگی‌هایی روبرو شد.

رییس شورای شهر تهران افزود: قرار بود این افتتاحیه در ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه شروع شود و طبق روال تا ساعت ۹ و نیم تمام می‌شد، اما متاسفانه با تاخیر آغاز شد.

 وی در ادامه گفت: فرض این بود که حداکثر ۳ یا ۴ نفر از اعضای شورای شهر به افتتاحیه می‌آیند و جلسه شورا هم با حدود ۱۶ نفر برگزار می شود. من از آقای امینی، نایب رئیس شورای شهر هم درخواست کرده‌ بودم که در صحن حضور داشته باشند. خانم نژادبهرام نیز برای برگزاری جلسه علنی در شورا حضور یافتند، اما متاسفانه جلسه شورا به حد نصاب نرسید و علتش هم این بود که بعضی افراد مستقیما به مراسم افتتاحیه آمده بودند.

هاشمی اضافه کرد: به هر حال این موضوع جای عذرخواهی دارد و باید تکلیف جلسه شورای شهر را معلوم می کردیم.

وی در بخش بعدی سخنان خود جان‌باخن هموطنانمان در سیل اخیر و درگذشت جمشید مشایخی، هنرمند کشور را نیز تسلیت گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز