خبرگزاری کار ایران

توسط فرمانده قرارگاه پدافند هوایی تشریح شد؛

آخرین اقدامات امدادی قرارگاه پدافند هوایی در مناطق مختلف سیل زده کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۰۲۸

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد از ادامه امدادرسانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش به هموطنان سیل زده در شهرها و روستاهای مختلف کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش توضیح داد: اعزام تیم پزشکی واکنش سریع حیدر کرار به همراه اقلام دارویی مورد نیاز به استان لرستان، ارسال خودرو واکنش سریع، چادر درمانگاهی و چادر اسکان گروهی، سامانه سیار آزمایشگاهی به همراه تجهیزات مربوطه، کانکس زیست و سرویس بهداشتی سیار، ارسال تخت بیمارستانی و برانکارد و تانکر آبرسانی به شهر اهواز ازجمله اقدامات امدادی به آسیب دیدگان سیل در کشور بوده است.

وی ادامه داد: کارکنان قرارگاه پدافند هوایی همراه با سایر ملت نوع دوست ایران اسلامی تا بر طرف شدن کامل بحران سیل در کشور در کنار هموطنان عزیز سیل زده خواهند بود.

وی به دیگر اقدامات امدادی قرارگاه پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: ارسال تریلر حاوی کمک‌های مردمی کارکنان پدافندی و خانواده‌های آنان برای سیل‌زدگان، اعزام چند دستگاه خودرو سبک و سنگین و آمبولانس به دزفول دهلاویه و بستان، ارسال سوخت به ایلام، ، اعزام سه تیم امداد رسان ۷۱ نفره به شهر کارون به همراه خودروهای سبک و سنگین و اتوبوس، اعزام لودر به روستای مزید، آبرسانی به روستاهای گنداب، انجیره، سراب، باو و عشایر مناطق سیل زده از جمله اقدامات قرارگاه پدافند هوایی در ادامه خدمت رسانی به هموطنان عزیز در مناطق مختلف سیل زده کشور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز