خبرگزاری کار ایران

کسب یک امتیاز هم ارزشمند است

گل‌محمدی: تغییر ساعت بازی امروز واقعا جای سوال داشت

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۵۰۹

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده بعد از تساوی تیمش برابر فولاد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی پدیده شهر خودرو بعد از بازی برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی زیبایی از سوی هر دو تیم بود و قابل پیش بینی بود که این اتفاق رخ دهد. هر دو تیم می‌توانستند برنده این بازی باشند و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم 3 امتیاز را کسب می‌کردیم. به فولاد هم تبریک می‌گویم.

سرمربی پدیده از مسولان برگزاری بازی به دلیل تغییر زمان بازی انتقاد کرد و گفت: در بعضی دقایق به دلیل گرمی هوا کیفیت بازی پایین آمد. کسب یک امتیاز هم برای ما ارزشمند بود و به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم. نمی‌دانم مسولان برگزاری بازی چرا در این گرما ساعت بازی را به ساعت 16 تغییر دادند. قبل  از بازی هیچ اعتراضی نکردم تا بازیکنان تحت تاثیر صحبت های من نباشند. 

گل‌محمدی در ادامه عنوان داشت: الان مسئولان پاسخ دهند که چرا بازی تراکتورسازی و نفت آبادان که در منطقه سردسیر است باید ساعت 5 بعدازظهر برگزار شود، در حالی که بازی ما در گرمای اهواز باید از ساعت 19 به ساعت 16 موکول شود! این واقعاً جای سؤال دارد و امیدوارم مسئولان پاسخگو باشند.

سرمربی پدیده در پایان در مورد مشکلات مالی این تیم در نیم فصل اول، گفت: با نتایج خوبی که کسب کردیم هواداران خیلی از ما حمایت کردند و عاشق تیم شدند. با پیگیری و حمایت هواداران مشکلات ما حل شد. در مجموع شرایط خوبمان و موفقیت خود را مدیون هواداران هستیم. مشتاقانه دنبال این هستیم که آخر هفته بیاید  و میان هواداران قرار بگیریم. برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناامید نمی‌شویم و تا لحظه آخر می‌جنگیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز