خبرگزاری کار ایران

دیدار و گفت و گوی سردار اشتری با مردم بخش "گوریه" از توابع شهرستان شوشتر

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۷۰

فرمانده نیروی انتظامی دردیدار با مردم بخش"گوریه" از توابع شهرستان شوشتر، گفت: بنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری به دیدار شما آمدم تا علاوه بر گزارش مسائل و مشکلات شما به ایشان و سایر مسئولان، مسائل مربوط به حوزه کاری خود یعنی امنیت را بررسی کنم.

به گزارش ایلنا، در ادامه سفر فرمانده نیروی انتظامی به مناطق سیل زده استان خوزستان؛ سردار " حسین اشتری" در بازدید از بخش گوریه از توابع شهرستان شوشتر با مردم این منطقه دیدار و گفت و گو کرد. 

عالی ترین مقام انتظامی کشور در این دیدار، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری به دیدار شما آمدم تا علاوه بر گزارش مسائل و مشکلات شما به ایشان و سایر مسئولان، مسائل مربوط به حوزه کاری خود یعنی امنیت را بررسی کنم.

فرمانده ناجا ادامه داد: به شما اطمینان می دهم ضمن بیان مسائل و مشکلات این شهرستان به کلیه مقامات، پیگیرمطالبات شما نیز هستم.

در ادامه این دیدار، مردم "گوریه" ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی، عنوان کردند: شما اولین مسئولی هستید که در این شهرستان حضور پیدا کرده و با مردم صحبت کرده اید که از شما قدردانی و تشکر می کنیم.

مردم بخش گوریه در ادامه صحبت های خود مطرح کردند: این شهرستان، در هشت سال دفاع مقدس، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و لحظه ای از وفاداری ما نسبت به مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و آرمان های حضرت امام ( راحل) کم نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز