خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز ۹۸ صورت گرفت؛

مشرف شدن ۶۱ هزار زائر و مسافر به بقاع متبرکه بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۶۴

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن گفت: درایام تعطیلات نوروزی 61 هزار زائر و مسافر به بقاع متبرکه شهرستان بردسکن مشرف شدند.

ذبیح‌الله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: این تعداد زائر و مسافر در قالب طرح آرامش بهاری که ایام تعطیلات نوروزی اجرا شده بود به امامزادگان این شهرستان مشرف شدند.

وی با بیان اینکه  شهرستان بردسکن 7 بقعه متبرکه دارد گفت: در امامزاده سید هاشم انابد، سید طاهر حسینی بردسکن، سید النقی الله‌آباد و سید هاشم الحسیی سرنخواب طرح آرامش بهاری اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن عنوان کرد: از این تعداد مسافر و زائر 3 هزار و 400 نفر آنها به صورت شب خواب در  این بقاع اقامت داشتند.

وی  به  برپایی خیمه معرفت شامل غرفه کودک و نوجوان ،  پاسخ گویی به مسائل شرعی و مشاوره وقف در  این بقاع اشاره کرد و گفت:  از مجموع مسافران و زائرانی که به امامزادگان این شهرستان مشرف شده بودند بیش از 3 هزار و 200 نفر آنها به این غرفه ها مراجعه کرده بودند.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری ، آب جوش صلواتی، برپایی برنامه های مذهبی از جمله برگزاری جشن و سرور ولادت و  مجالس شهادت ائمه اطهار و اقامه نماز جماعت و برنامه سال تحویل را از دیگر برنامه های اجرا شده در بقاع متبرکه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز