خبرگزاری کار ایران

رهبر انصار الله یمن: سرانجام رژیم‌­های مزدور عربی نابودی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۰۴

رهبر انصار الله یمن تأکید کرد که نظام عربستان و امارات به رغم حمایت‌های مالی آمریکا و با وجود ائتلافشان با اسرائیل، خود مورد هدف قرار می‌گیرند و منافعشان محقق نخواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین حوثی» رهبر انصار الله یمن در سالگرد شهادت «حسین بدرالدین حوثی»، بنیانگذار این جنبش طی سخنانی تأکید کرد که سالگرد این شهید نیروگاه محکم و استواری است که از آن برای تقویت عزم و قدرت خود استفاده کرده و در سایه ادامه تجاوز دشمن بر بصیرتمان می‌افزاییم.

عبدالملک حوثی در ادامه گفت: «امت اسلامی به طور کل در طول تاریخ، هدف دشمنان فراوانی قرار گرفته و آثار آن موجود است».

وی تأکید کرد که تکفیری­‌ها و دو رژیم سعودی و اماراتی و امثال آنها با القاب و عناوین بسیاری که خواست آمریکاست، تحرک داشته و در مقابل کسانی که علیه طرح هیمنه و سیطره آمریکا مبارزه می­‌کنند، می‌­ایستند».

حوثی گفت: «آمریکا در نهایت نیز این ابزارها را کنار خواهد گذشت و برای ایجاد رژیم‌­های جدید مزدور تلاش خواهد کرد».

وی تأکید کرد که نظام عربستان و امارات به رغم حمایت‌های مالی از آمریکا و با وجود ائتلافشان با اسرائیل، خود هدف قرار می‌گیرند و منافعشان محقق نخواهد شد.

رهبر انصار الله یمن در ادامه هشدار داد که دشمنان، ملت‌­ها را در صورت تحرک بدون برنامه و آگاهی با عناوین بسیاری سرکوب می­‌کنند، چنانکه در به به اصطلاح «بهار عربی» نیز شاهد بودیم.

وی تأکید کرد که تحرک­‌های مردمی بر اساس مبانی قرآن مانند حزب‌الله و گروه‌های فلسطینی مفید بودن خود را در مقابله با دشمن صهیونیستی ثابت کرده‌اند.

حوثی گفت: «تجربه خیزش مردمی برای مقابله با دشمن همان تجربه‌ای است که ایران را قدرتمند کرده و از عراق و سوریه در برابر حمله تکفیری‌ها حمایت کرد. رژیم‌ها اگر از مردم خود جدا شوند و آن‌ها را نادیده بگیرند، ضعیف می‌شوند. چنین رژیم­‌هایی در خدمت اسرائیل و آمریکا هستند».

وی تأکید کرد: اصطلاح گاو شیرده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا آن را به کار برده، همان دیدگاه واشنگتن در قبال اعرابی است که از این کشور حمایت مالی می‌کنند و تسلیم آنها شده‌­اند.

رهبر انصارالله با انتقاد شدید از رژیم‌­های عربی گفت: «بعد از موضع ترامپ درباره جولان تنها بیانیه‌ ملایمی را بر این اساس که جولان، هویت سوری و فلسطین هویت عربی دارد، صادر کردند».

وی تأکید کرد: « کسانی که با آمریکا و اسرائیل مقابله می‌کنند با رژیم‌­های مزدور نیز با تمامی ابزارهای ممکن در یمن، فلسطین و لبنان مقابله خواهند کرد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز