خبرگزاری کار ایران

ترافیک پرحجم و روان در آزادراه قزوین_کرج و کرج_ تهران/چالوس و هراز همچنان مسدود هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۵۷

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید براینکه محور هراز و چالوس همچنان مسدود است و احتمال دارد که تا عصر امروز بازگشایی شود از ترافیک پرحجم و روان در طول محورر قزوین-کرج و کرج-تهران خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: بارش باران در استان کردستان، محور مریوان-سنندج گزارش شده است همچنین در محور خلخال-اسالم در استان اردبیل نیز به دلیل کولاک،  تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آزادراه رشت_قزوین بازگشایی شده است، ادامه داد: ترافیک سنگین در محورهای شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های کارسالار-تونل شیرگاه و گرزین خیل گزارش شده است همچنین در محور قزوین-کرج و کرج-تهران نیز ترافیک در طول محور پرحجم و روان است. همچنین در مسیر شمال به جنوب آزادراه قزوین-رشت محدوده عوارضی قزوین ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بازگشایی محور کهریزک نرسیده به پل قاسم آباد در هر دو مسیر طی امروز صبح خبر داد و خاطرنشان کرد: جاده قدیم کرج به قزوین (محدوده تهراندشت) در استان البرز و محورهای اراک-فرمهین و خنداب-ملاینیز نیز بازگشایی شده‌اند.

 رحمانی با تاکید براینکه کاربران ترافیکی سفرهای خود را به روزهای آخر و روز جمعه موکول نکنند، تصریح کرد: محور هراز- چالوس نیز همچنان، تا اطلاع ثانوی مسدود است و احتمال دارد تا عصر امروز بازگشایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز