خبرگزاری کار ایران

سرپرست گروه مسافری راه‌آهن شمال:

خط راه آهن پل سفید- زیرآب مسدود شد/ حذف برنامه حرکت قطار تهران-گرگان و بالعکس

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۸۷

سرپرست گروه مسافربری راه آهن شمال از مسدود شدن خط راه آهن پل سفید - زیرآب به دلیل طغیان رودخانه تلار در صبح امروز خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا،حمیدرضا مجلسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به طغیان رودخانه تلار در سوادکوه شمالی و مسدودی و ابگرفتگی خط راه‌آهن در محور پل سفید-زیراب اظهار کرد:در حال حاضر قطارهای مسافربری محلی از بندر ترکمن تا زیراب آمده و مراجعت می‌کنند.

وی اشاره کرد که به دلیل مسدود شدن محور بندر ترکمن به گرگان، مبدأ و مقصد تمام قطارهای مسافری محلی تا اطلاع ثانوی بندر ترکمن است.

سرپرست گروه مسافری راه‌آهن شمال از حذف قطار امشب تهران-گرگان و بالعکس خبر داد و گفت: قطار مشهد به ساری که فردا حرکت می‌کند تا ایستگاه پل سفید می‌آید و مسافران سپس با اتوبوس به ساری منتقل می‌شوند.

وی تأکید کرد که بلیت این مسافران تا یک ماه بعد از تاریخ لغو سرویس، به صورت کامل به مسافران برگردانده می‌شود.

مجلسی همچنین تمام مساجد و امکانات ایستگاه راه‌آهن را در اختیار مسافران اعلام کرد و گفت: قبل از هر اتفاقی نیز با پیامک به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود و در مسیرهایی که قطار سیر نمی‌کند، مسافران با اتوبوس جابجا می‌شوند.

به گفته مجلسی مقصد قطار امروز تهران-ساری با 200 مسافر ایستگاه پل سفید خواهد بود که با پنج دستگاه اتوبوس تعبیه شده، جابجا می‌شوند.

وی اعلام کرد که روزانه به صورت متوسط با 14سرویس، سه‌هزار و 500مسافر در محور شمال جابجا می‌شوند. 1200 مسافر نیز با قطار به ساری وارد و یا از آن خارج می‌شوند.

مجلسی گفت: قطارهای گردشگری سه سرویس در هفته از تهران به سوادکوه و شیرگاه اعزام می‌شود و هر سرویس 200 گردشگر را جابجا می‌کند.

سرپرست گروه مسافری راه‌آهن شمال سامانه 0215149 را آماده دریافت گزارش مردمی به صورت شبانه‌روزی اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز