خبرگزاری کار ایران

مکالمه رایگان رایتلی‌ها در چهار استان سیل‌زده کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۷۸

شرکت خدمات ارتباطی رایتل اعلام کرد مکالمه درون و برون شبکه مشترکین این اپراتور در مناطق سیل‌زده، چهار استان، لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان رایگان است.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی رایتل اعلام کرد، در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق وسیعی از استان های شمالی، غرب و جنوب غربی کشور، مکالمه رایتلی ها در این مناطق رایگان است.

براساس این گزارش، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هرچه بهتر مناطق سیل‌‌زده، مکالمه رایتلی‌‌ها در شهرها و روستاهای اطراف پلدختر، درود، کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان، شهرهای دهلران، مهران، ملکشاهی، دره‌‌شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام، شهر اهواز در استان خوزستان و شهرهای آق‌‌قلا، گنبدکاووس، بندر ترکمن، سیمین شهر، آزاد شهر و گمیشان استان گلستان از روز سه‌‌شنبه ۱۳ فروردین تا پایان هفته جاری (جمعه ۱۶ فروردین ماه) رایگان است.

بدین صورت مشترکان می توانند بدون اعتبار ریالی و یا بسته مکالمه، بصورت کاملا رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است، با تلاش تیم فنی و شبکه شرکت رایتل و حضور در مناطق سیل‌‌زده وضعیت شبکه این اپراتور در وضعیت پایدارقرار دارد.

ارسال بیش از سه میلیون پیامک هشدار و اطلاع‌‌‌رسانی شرایط بحرانی در سرتاسر کشور تاکنون و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از دیگر اقدامات رایتل در راستای کمک به امر امدادرسانی و در راستای مسوولیت اجتماعی این اپراتور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز