خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات:

مسافران از تردد به سمت خرم‌آباد اجتناب کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۷۱

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از مردم خواست با توجه به اینکه ورودی جاده خرم آباد به بروجرد به دلیل وضعیت جاده مسدود شده است، از تردد به سمت خرم آباد یا خارج شدن از این مسیر به سمت بروجرد جداً خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی درباره وضعیت امدادرسانی در استان لرستان گفت: شهرستان‌های استان خرم آباد دارای مشکلاتی هستند، شهرستان‌های پل دختر، معمولان، کوهدشت، نورآباد و چگینی شهرستان‌هایی هستند که متاثر هستند و عملیات امداد در این شهرستان‌ها و خرم‌آباد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رودخانه خرم آباد با توجه به ورودی‌هایی که دارد طغیان کرده و احتمال آب‌گرفتگی وجود دارد، اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم با توجه به اینکه ورودی جاده خرم آباد به بروجرد هم به دلیل وضعیت جاده مسدود شده است، از تردد به سمت خرم آباد یا خارج شدن از این مسیر به سمت بروجرد جداً خودداری کنند.

بنا گفته این مقام مسئول، مسافرانی که در مراکز اسکان اضطراری حضور دارند همچنان در این مراکز باشند تا خدمات امدادی دریافت کنند و از مردم خواهشمندیم با توجه به وضعیت جاده‌های کشور و بارندگی اخیر از مسافرت جدا اجتناب کنند، چراکه وضعیت جاده‌ها و بارندگی به گونه‌ای نیست که سلامت آنها را تضمین کند، لذا خواهشمندیم به توصیه‌های هشدارهای هواشناسی، پلیس و دستگاه‌های خدمات‌رسانی امدادی عنایت لازم را داشته باشند.

فتحی با اشاره به اینکه در حال حاضر در این استان مستقر هستیم خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به مدیریتی که در استان شکل گرفته بتوانیم روند امدادرسانی را همچنان با قدرت پیش ببریم تا از این بحران عبور کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که بارندگی کاهش یابد و شرایط به گونه‌ای باشد که خدمات رسانی انجام گیرد. کما اینکه در برخی از محورها مسیرها مسدود است و تنها از طریق بالگرد امکان امدادرسانی وجود دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: چنانچه وضعیت بارندگی کاهش یابد امکان امدادرسانی بیشتر میسر می‌شود. خوشبختانه اقدامات خوبی از قبل انجام گرفته و هماهنگی‌های لازم شده است. مراکز اسکان اضطراری آماده و مهیاست تا در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز