خبرگزاری کار ایران

فرود اشتباهی پرواز تهران-کیش صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۲۹

مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» خبر فرود اشتباه پرواز تهران-کیش این شرکت هواپیمایی در فرودگاه بجنورد را تکذیب کرد.

 

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، معصومه اصغرزاده روز دوشنبه با تکذیب شایعه فرود اشتباهی هواپیمای این شرکت در بجنورد گفت: یکی از سایت‌های داخلی پس از فرود اشتباه هواپیمایی بریتیش ایرویز در ادینبورگ اسکاتلند، اقدام به انتشار شایعه فرود اشتباهی پرواز تهران-کیش هواپیمایی ایران‌ایر در فرودگاه بجنورد کرده است.

وی ادامه داد: قصد این سایت از انتشار چنین شایعه‌ای طرح این موضوع بوده که اگر چنین اتفاقی در ایران رخ می داد چه استنباط و رویکردهایی مطرح می شد.

اصغرزاده انتشار این شایعه را مصداق تشویش اذهان عمومی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسافران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دلیل انتشار این خبر تحت تاثیر قرار گرفته اند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران 'هما' پیگیری از طریق مراجع ذی صلاح قانونی علیه این سایت را مد نظر قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در تاریخ 25 مارس سال جاری میلادی، یک فروند هواپیمای خطوط هوایی بریتیش ایرویز که قرار بود پرواز لندن-دوسلدورف را انجام دهد، به اشتباه در ادینبورگ اسکاتلند فرود آمد و مسافران تنها زمانی متوجه این اشتباه شدند که خلبان ورودشان را به ادینبورگ خوشامد گفت.

بریتیش ایرویز دلیل این واقعه را اشتباه در ارسال اوراق اداری پرواز مذکور عنوان کرده است. 

در شایعه منتشر شده در ایران، بریتیش ایرویز با ایران‌ایر، دوسلدورف با کیش و ادینبورگ با بجنورد جابجا شده و باقی خبر به همان شکل به انتشار رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز