خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دورود:

سرریز شدن سد مروج از ساعتی پیش/ ۱۴ نقطه دورود در معرض خطر هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۷۴

فرماندار شهرستان دورود استان لرستان از سرریز شدن سد مروج از ساعتی پیش خبر داد و تاکید کرد: در بخش اسکان در شهر دورود ۱۲ الی ۱۴ نقطه در معرض خطر هستند. روش‌‌های گوناگون اطلاع‌‌رسانی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریبا بهاری درخصوص آخرین وضعیت شهر دورود گفت: بنابر بارندگی‌‌‌هایی که از صبح به صورت برف و تگرگ بوده است، در سطح شهر به ارتفاع هفت سانتیمتر پوشش برف را شاهد بودیم. همچنین روخانه تیره‌‌‌رود که از شهر گذر می‌‌کند آب از دیواره‌‌های پل به خیابان امامت سرریز کرده است.

وی افزود: سد مروج نیز ساعتی پیش سریز کرده ولی با حجم سه متر مکعب بر ثانیه است که تقریبا حجم کمی است اما بنابر گفته‌ها این حجم بیشتر هم می‌شود. 

فرماندار دورود با بیان اینکه جاده ریلی شمال به جنوب از کیلومتر ۵۳۹ به علاوه ۹۰۰ در کیلومتر ۵۰۲ به علاوه ۷۰۰ به علت رانش زمین و آبگرفتگی، تردد قطارهای شمال به جنوب امکانپذیر نیست، اظهار داشت: راه‌‌های آن مسیر به دلیل رانش قطع شده و برق ۱۱ روستای آن مسیر نیز قطع شده است که امکان وصل برق هم وجود ندارد. البته شش روستا هم به دلیل آبگرفتگی قطع شده که ما بنابر مسائل امنیتی آن را قطع کرده‌‌ایم. 

بهاری ادامه داد: در بخش اسکان در شهر دورود ۱۲ الی ۱۴ نقطه در معرض خطر هستند. روش‌‌های گوناگون اطلاع‌‌رسانی کردیم که عزیزان به اطلاعیه توجه کنند و ان‌شاالله تلفات جانی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز