خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

ثبت حدود 3.5 میلیون شب اقامت در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۰۳

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه از 27 اسفند تا 10 فروردین ،سه میلیون و 348هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی ثابت و موقت استان ثبت شده است، گفت: نزدیک به 200 هزار نفر از موزه ها و بناهای تاریخی استان تا روز دهم فروردین ماه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان  در خصوص بازدید های نوروزی گفت: جهت رفاه حال مسافران و بررسی کیفیت خدمت رسانی واحد ها به میهمانان نوروزی تعداد بازدیدهای صورت گرفته در سطح استان از شروع فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۹۸ تا دهم فروردین 2433 مورد می باشد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12.02 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این بازدید ها که از مراکز اقامتی، رستوران ها ، مراکز پذیرایی ، دفاتر خدمات مسافرتی و اقامتگاه های موقت صورت گرفت. نتیجه بازدیدهای صورت گرفته ۲۶ مورد تذکر و ۲۱ مورد اخطار به مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و اقامتگاه های موقت بوده است.

شهرود امیرانتخابی بیان داشت: بافت های تاریخی عامل جذب گردشگر خارجی است و باید حوزه های میراث فرهنگی و صنایع دستی در راستای ارزآوری تقویت شوند.

وی اظهار داشت : بر اساس گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در خصوص آمار مسافران ورودی و اقامت کننده طی روز 27 اسفند 1397 تا 10 فروردین ،سه میلیون و 348هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی ثابت و موقت استان ثبت شده است.

وی افزود: همچنین یک میلیون و 105 هزار و 205 خودرو نیز در تاریخ یادشده وارد استان شده اند.

امیر انتخابی ، درصد اشغال تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل را 85.07 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز