خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامسر:

رامسر با تمامی امکانات و توان، آماده میزبانی از مهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۸۷

برای رفاه حال مسافران، تمامی مدارس، بقاع متبرکه و باشگاههای ورزشی نیزدر رامسر، برای اسکان مسافران نوروزی در آمادگی کامل بسر می برند.

فرماندار رامسر ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان از ورود ۳۰ هزار خودرو از سمت ورودی این شهرستان به استان مازندران خبر داد و گفت: این تعداد خودرو قریب به ۶۰ درصد از مسافرینی که به استان مازندران وارد شدند را در برمی گیرد.

به گزارش ایلنا، حسین شعبان سروری صبح دوشنبه در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی افزود: ۱۱۵ هزار نفر مسافر در این سه روز وارد شهرستان رامسر شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

وی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش تمامی مراکز اقامتی اعم از هتل ها، آپارتمان ها، مهمان پذیرها و ویلاهای اقامتی استیجاری تکمیل بوده و پیش بینی می شود با توجه به پایداری هوا، مسافران و گردشگران زیادی شهرستان رامسر را به عنوان مقصد نهایی سفر خویش انتخاب کنند.

سروری با اشاره به بارندگی اخیر در مازندران گفت: برای رفاه حال مسافران، تمامی مدارس، بقاع متبرکه و باشگاههای ورزشی نیزدر رامسر، برای اسکان مسافران نوروزی در آمادگی کامل بسر می برند.

فرماندار رامسر ادامه داد: رامسر با تمامی امکانات و توان، خود را آماده میزبانی از مهمانان نوروزی کرده و تدابیر خوبی نیز از سوی کمیته های هفت گانه ستاد تسهیلات سفر های نوروزی برای مباحثترافیکی و امنیتی در جهت رفاه حال گردشگران اتخاذ شده است.

سروری ضمن اشاره به تدارک برنامه های ویژه ایام فاطمیه و تاکید برحفظ حرمت این ایام، افزود: برنامه ها و جشنواره های شاد و مفرحی در نمایشگاه آرامش و دهکده صنایع دستی رامسر برای گردشگران و شهروندان در حال اجرا است.

این مقام مسئول از دهکده صنایع دستی رامسر به عنوان یک مرکز تفریحی با بافت سنتی کم نظیر یاد کرد و گفت: در این شهرک تمامی خدمات توریستی و تفریحی و عرضه صنایع دستی از تولید به مصرف بصورت سنتی ارائه شده و یک مکان مناسب در ساحل دریای خزر برای تفریح گردشگران است.

فرماندار رامسر با اشاره به جاذبه های بی بدیل شهرستان رامسر، از همه گردشگران به دلیل حسن انتخابشان قدردانی کرده و خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی علاوه بر استفاده از مواهب خدادادی و گذراندن لحظات خوشی در رامسر نسبت به مسایل زیست محیطی توجه بیشتر داشته باشند زیرا همه ایران سرای ماست و بر همگان لازم است تا در جهت حفظ و نگهداری محیط زیست خود بکوشیم

سروری در پایان سخنان خود گفت: مجموعه مدیریتی رامسر و ستاد تسهیلات نوروزی تمامی تلاش خود را در جهت رفاه هرچه بیشتر گردشگران معطوف کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز