خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران هشدار داد:

آغاز بارش باران، برف و باد از امشب در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۲۳

هواشناسی مازندران در اطلاعیه ای از آغاز بارش باران، برف و باد از امشب در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سیدمحمدرضا رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: از امشب تا دوشنبه شب 12 فروردین 98 با توجه به شدت بارش باران، برف و پدیده مه،کاهش دما و وزش باد( گاهی نسبتا شدید) در ارتفاعات و محورهای کوهستانی پیش بینی می شود شدت بارندگی بویژه در ارتفاعات نیمه غربی استان می‌باشد. 

وی افزود: طی این مدت پیامدهایی چون مواج شدن دریا، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و در محورهای کوهستانی کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد، رانش زمین و ریزش سنگ را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه به دلیل مواج شدن دریا هرگونه فعالیت دریایی شامل ماهیگیری، قایقرانی ممنوع است گفت: در این مدت احتمال کاهش دید، لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد، رانش زمین و ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

رضوی افزود: به دلیل بارش برف در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی مازندران، رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته و کشاورزان نیز با توجه به وزش باد شدید و کاهش محسوس دما نسبت به مقاوم کردن پوشش خزانه‌های برنج اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز