خبرگزاری کار ایران

فرهادی خبر داد:

کمک 193 میلیون تومانی مردم قزوین به سیل زدگان گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۷۴

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: مردم قزوین بیش از 193 میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان استان گلستان پرداخت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرزاد فرهادی افزود: این کمک ها در قالب پویش "رفیق گلستان باشیم" و با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای سیل زدگان جمع آوری شده است.

وی اظهار داشت: از این مبالغ جمع آوری شده، بیش از 87 میلیون تومان به صورت نقدی و بقیه کالاهای اهدایی است.

فرهادی با بیان اینکه بیش از 60 میلیون‌تومان از کمک‌های‌جمع آوری شده از طریق مراکز نیکوکاری است، اظهار داشت: بیشترین کمک های نقدی مربوط به قزوین، آبیک و بوئین زهرا و بیشترین کمک های غیرنقدی متعلق به طارم سفلی، آبیک و بوئین زهرا است.

این مسئول در خصوص نیازهای مردم سیل زده در استان گلستان گفت: علاوه بر مواد غذایی، شیرخشک، نوار بهداشتی، پوشک برای نوزادان و بزرگسالان، لباس کودک، نوزاد، لباس زیر زنانه، مسواک، خمیردندان، شمع برای روشنایی، حوله و لوازم گرمایشی از الویت بیشتری برخوردارند.

فرهادی همچنین به درخواست اهالی ساکن در مناطق سیل زده پرداخت و گفت: ساکنان مناطق سیل زده گلستان تقاضا دارند بادگیرهایی داشته باشند که بتوانند با آن سرمای توأم با رطوبت هوا را تحمل کرده و برای امور ضروری در آب تردد کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین خاطرنشان کرد: پویش 'رفیق گلستان باشیم' در استان قزوین با فعال سازی کد #99* 028*8877* در دسترس عموم مردم نیکوکار است تا بتوانند کمک های خود را به سیل زدگان اهداء کنند.

17 مرکز امدادی در استان قزوین تحت نظارت اداره کل کمیته امداد قزوین فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز