خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

برای امدادرسانی به مردم در هر نقطه کشور آمادگی داریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۶۶۸

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش با اشاره به اینکه ارتش آمادگی لازم برای هرگونه حادثه غیرمترغبه در سراسر کشور را دارد، تاکید کرد: تعطیلی در ارتش برای کسانی که حافظ تمامیت ارضی است وجود ندارد، این روزها ثابت شد که کارکنان ارتش هیچ نوع تعطیلی ندارند و شاهد آن هستیم که در خدمت مردم در کمک رسانی به مناطق سیل زده هستند، دلسوزی و مسولیت پذیری کارکنان ارتش بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در جمع فرماندهان منطقه جنوب در استان خوزستان گفت: در این ایام با توجه به حساسیت زمانی و مکانی زحمات خوبی را از سوی شما شاهد بودیم و موفقیت هایی مطلوبی را در حوزه بحران بدست آوردید.

وی افزود: شما فرماندهان نشان دادید که مثل همیشه در صحنه آماده و در اجرایی شدن دستورات فرماندهی معظم کل قوا پا در رکاب هستید.

سیاری اضافه کرد: ماموریت ارتش کاملا مشخص است و آن دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نباید از ماموریت اصلی خود غافل بشویم و باید حواسمان جمع باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: حضور ارتش در بحران ها و بلیات و کمک به کشور بسیار پسندیده است به ویژه زمانی که فرماندهی معظم کل قوا در خصوص سیل گلستان نیز به نیروهای مسلح دستور دادند.

سیاری با بیان اینکه جمع کثیری از نیروی‌های مسلح اکنون در گلستان برای امدادرسانی و کمک به مردم سیل زده این استان حضور دارند، اظهار داشت: این آمادگی را داریم‌ که ضمن بازدارندگی برای ماموریت اصلی خود به مردم شریف ایران نیز در بلایای طبیعی کمک کنیم و نه تنها برای استان گلستان بلکه برای امدادرسانی به مردم در هر نقطه کشور این امادگی وجود دارد.

وی یادآور شد: همینکه مردم راضی هستند و به زبان بیاورند برای ما ارزشمند است و جای قدردانی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز