خبرگزاری کار ایران

حیدری مطرح کرد؛

اولویت مدیریت شهری مشهد در سال جدید تحقق برنامه‌های بودجه 98 است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۷۸

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مهم‌ترین ماموریت ما در شورای اسلامی و به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری، بودجه 98 و برنامه عملیاتی شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه دیدار نوروزی اعضای شورای شهر با مدیران و کارکنان شهرداری مشهد، ضمن تبریک ایام نوروز به همکاران و خداقوت به آنان اظهار داشت: از تمامی همکاران و پرسنل خدوم شهرداری مشهد بابت زحمات کشیده شده در نوروز سال 98 و ارائه تصویر مناسب و زیبا از شهر به مجاوران و زائران تشکر می‌کنم.

وی افزود: اولین تاکید در سال 98 این است که با همت، تلاش و استفاده از ظرفیت‌ها و نیروهای جوان و خوش فکر برنامه‌های پیش‌بینی شده در بودجه 98 را تحقق بخشیم و سال جدید سال بسیار خوبی برای مدیریت شهری در حوزه عملکرد و اجرایی شدن به موقع پروژه‌ها باشد تا بتوانیم بخشی از گره‌ها و مشکلات مردم را رفع کنیم.

حیدری با بیان اینکه محوری‌ترین مساله انضباط مالی، اداری، شفافیت و توجه به هزینه‌هاست، افزود: آنچه که ما هزینه می‌کنیم حقوق مردم است و باید در هزینه آن دقت لازم را به خرج دهیم و توصیه جدی دارم که در سال 98 منابع را بهینه مصرف کنیم لذا در هزینه‌کرد منابع تاکید داریم و این نظارت و دقت را خواهیم داشت.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: رویکرد توسعه عدالت محور که در توجه به مناطق حاشیه و محروم تاکید دارد در اولویت قرار دهیم و توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.

حیدری با بیان اینکه ما هیچ موفقیتی در مدیریت شهری نخواهیم داشت مگر اینکه اعتماد مردم را حفظ و تقویت کنیم، تصریح کرد: تکریم و حرمت‌گذاری به مردم و ارباب رجوعان شهرداری تاکید می‌شود و به همکاران توصیه جدی داریم که مردم ولی نعمتان ما هستند و ما خادم آنان هستیم و باید در دقت لازم را در پاسخگویی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت و حضور مردم و نهادهای غیردولتی است که می‌تواند شهر را موفق کند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و مجموعه مدیریت استان تعامل خوبی با شهرداری دارند برای اینکه ما بتوانیم از ظرفیت‌های استان برای توسعه شهر مشهد استفاده کنیم چرا که شهر مشهد متعلق به کل جهان اسلام و همه علاقمندان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) است و لذا نقش فراملی و بین‌المللی دارد.

حیدری افزود: امیدوارم با همت و تلاش همکاران و عنایت ثامن الحجج (عج) بتوانیم سال 98 را با موفقیت پیش برویم و اهداف طراحی شده در مدیریت شهری را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز