خبرگزاری کار ایران

ماشین سه، با خدمات جدید در معرفی، بررسی، مشاوره خوردو و فروش لوازم جانبی خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۲۹

سایت ماشین 3 به صورت تخصصی با هدف ایجاد جامع ترین سایت مرجع خودرو در ایران راه اندازی شده است.

 هدف اصلی سایت ماشین سه mashin3 در مرحله اول تلاش در اطلاع رسانی به مردم و ایجاد یک فضای عادلانه در بازار خودرو است که پیش نیاز آن، در دسترس بودن اطلاعات برای همه، و فضای باز اطلاع رسانی است که لازمۀ آن ایجاد یک بانک اطلاعاتی ساده و قابل فهم برای عموم مردم است. در این بانک اطلاعاتی همۀ کاربران و علاقمندان ماشینهای سواری، موتور سیکلت و کامیون به اطلاعات تخصصی خودرو و خبرها و محتواهای لازم در ارتباط با آنها به راحتی دسترسی دارند.

در هنگام خرید، مهمترین مسئله، داشتن دانش کافی است. این امر به خصوص در مورد خودرو که دارای تنوع فراوانی است بیش از سایر کالاها خودنمایی می کند. عموماً مردم به خودروی خود نه تنها به عنوان ابزار و وسیلۀ زندگی بلکه به عنوان سرمایه نگاه می کنند پس کمک به دیگران برای انتخاب درست، نگهداری خوب و خرید و فروش به موقع و بر اساس علم روز، خدمتی بزرگ می تواند باشد. ماشین 3 مفتخر است که گام در این راه نهاده است و با استفاده از کارشناسان با سابقه و مسلط به علم خودرو، رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی و انتقال اطلاعات معتبر به مصرف کنندگان،  فروشندگان و علاقمندان را به عهده گرفته است.

این وبسایت بدینوسیله اعلام می کند که به هیچ برند، گروه، تولیدکننده، توزیع کننده، نمایشگاه، نمایندگی یا نهاد و سازمانی وابستگی یا تعهدی ندارد و صرفاً توسط گروهی از کارشناسان خبره صنعت خودرو اداره می گردد و توسط بخش خصوصی مستقل سرمایه گذاری شده است.

وب سایت ماشین سه  همچنین برای علاقمندان به خودرو، محتواهای متنوعی اعم از عکسهای با کیفیت از خودرو های مورد علاقه، کلیپ های دیدنی و فیلمهای منحصر به فرد تست خودرو – test drive – گزارشی از نمایشگاههای بین المللی خودرو، اخبار مربوط به ماشین و خودرو، مقایسۀ خودروهای بازار، بهترین انتخاب خودرو با بودجه های مختلف، جدیدترین خودروهای بازار، قیمت خودرو و  فروم ها یا انجمنهای بررسی خودرو، لوازم جانبی خودرو، موتور سیکلت و کامیون و هاوال ... فراهم کرده است.

یکی از مفیدترین بخشهای این وب سایت، انجام مشاوره های تخصصی برای خریداران و فروشندگان است . شما با مشورت با کارشناسان ما می توانید اطلاعات خود را افزایش دهید و از مشورت یک کارشناس خبرۀ بی‌طرف که هیچ سود یا زیانی از معاملۀ شما نمی برد، برخوردار شوید. جهت مشاهده قیمت خودرو  و قیمت محصولات ایران خودرو کلیک کنید.

امروزه طراحی وب سایت جایگاه ویژه ای بین صاحبان کسب و کار پیدا کرده است. چراکه سایت همانند ویترین فروشگاهی برای محصولاتشان عمل می‌کند و باعث هرچه بیشتر دیده شدن محصولاتشان و رونق کسب و کار می شود. اما طراحی سایت فروشگاهی به تنهایی کاربرد ندارد چراکه رقابت در این زمینه بسیار زیاد شده است. برای موفقیت در کسب و کار لازم است که سایت شما در صدر لیست جستجو ی گوگل باشد.

اولین گام برای موفقیت در کسب و کارتان طراحی سایتی است که بصورت کامل محصولات شما را پوشش دهد و از گرافیک و سئوی مناسبی نیز بهره برده باشد.

سایت شما باید توانایی جذب مخاطب را داشته باشد که در نتیجه  آن کاربر را به درون وب سایت جذب کند. در این مرحله توجه به محتوا و سئوی سایت به کمک شما می آید و در نتیجه مطالعه مطالب، کاربر جذب محصولات شده و بیشتر با خدمات شما آشنا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز