خبرگزاری کار ایران

پالسین سرویس ارتقا و تعمیر سخت افزار را به خدمات خود اضافه کرد!

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۶۸۷

از این پس می‌توانید تعمیر و ارتقای سخت افزار و یا لپ تاپ و موبایل خود را به پالسین بسپارید و این خدمات را در محل دریافت کنید. به کمک پالسین می‌توانید از میان فروشندگان و متخصصن مختلف، برای تعمیر، خرید و یا ارتقا سخت‌افزار خود اقدام کنید و با توجه به قیمت، زمان و نحوه‌ی اجرای کار، متخصص مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 پالسین تمامی این خدمات را بصورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد و علاوه بر تعمیر و ارتقا سخت‌افزار، برای سرویس‌هایی در حوزه خدمات خودرو، نظافت و حتی تعمیر و نگهداری لوازم منزل نیز متخصصین کاربلدی را معرفی می‌کند.

یکی از مهمترین سرویس‌هایی که پالسین ارائه می‌کند، خدمات تعمیر و ارتقا سخت‌افزار است. این سرویس توسط متخصصین تعمیر و نگهداری و البته ارتقا سخت‌افزار و در محل شما انجام می‌شود. اما پالسین این خدمات را چگونه ارائه می‌کند و کاربران این سرویس چگونه می‌توانند از خدمات این سامانه استفاده نمایند؟

پالسین یک سامانه ارائه خدمات آنلاین در محل است که مجموعه گسترده‌ای از سرویس‌ها و خدمات را در قالب یک اپلیکیشن بر روی دو پلتفرم محبوب iOS و اندروید ارائه می‌کند. مجموعه خدمات پالسین شامل تعمیر و ارتقا سخت‌افزار، خدمات مرتبط به اجرا و پیاده سازی شبکه و حتی خدماتی از دسته تعمیرات موبایل در محل است که کاربران این سامانه می‌توانند با ثبت درخواست خود برای دریافت آنها در منزل و یا محل کار خود اقدام نموده و از میان متخصصینی که پالسین به آنها پیشنهاد می‌کند، یک نفر را انتخاب کنند. نحوه‌ی اجرای کار بسیار ساده است. تنها کافی است که اپلیکیشن را از طریق سایت پالسین دانلود کنید و یا درخواست خود را در خود سایت ثبت نمایید. سپس شرح مختصری از نیاز خود را بنویسید و محل و زمان اجرای کار را مشخص کنید و منتظر پیشنهادات متخصصن بمانید. در کمتر از چند دقیقه متخصصین پالسین با توجه به نیازهای شما قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه می‌کنند. شما می‌توانید پس از بررسی این پیشنهادات، یکی از آنها را انتخاب کرده و سرویس مورد نظر را در محل دریافت کنید.

اما امتیاز پالسین نه در نحوه‌ی ثبت درخواست، که در شیوه‌ی انتخاب متخصصین است. در واقع دریافت پیشنهاد از تعداد زیادی از متخصصین که صلاحیت آنها توسط پالسین تایید شده است، انتخاب را برای کاربران ساده می‌کند. چراکه از یک طرف کاربران از توانایی فنی متخصصین اطمینان داشته باشند، و از سوی دیگر هر متخصص قیمت پیشنهادی خود را به همراه رزومه‌ی کاری خود به کاربر ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند با مشاهده‌ی سوابق کاری متخصصینی که انتخاب می‌کنند، نظر سایر کاربران در خصوص نحوه‌ی اجرای کار و همینطور جزئیات سفارش اعم از اجرت و قیمت اقلام مصرفی، انتخاب دقیق، به صرفه و قابل اعتمادی داشته باشند.

برای تعمیر، خرید و ارتقا انواع سخت‌افزار می‌توانید سفارش خود را در پالسین ثبت نمایید.

یکی از ویژگی‌های پالسین گستردگی خدماتی است که در زمینه‌های گوناگون ارائه می‌کند. حتی در زمینه‌ی ارتقا و تعمیرات سخت‌افزار، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از خدمات را دریافت کنید و از سامانه پالسین برای ثبت درخواست خود استفاده نمایید. به عنوان مثال شما بدون نیاز به صرف وقت می‌توانید خدمات تعمیر گوشی موبایل و تلفن همراه را در منزل دریافت کنید، برای مشکلات نرم‌افزاری از متخصصین پالسین استفاده کنید و یا خرید قطعات سخت‌افزاری خود را به متخصصین پالسین سفارش دهید. در هنگام خرید قطعات سخت‌افزاری، متخصصین پالسین علاوه بر انجام راهنمایی‌های لازم بصورت رایگان، قیمت قطعات را بصورت فاکتور اقلام مصرفی برای شما ارسال می‌کنند تا بتوانید از تمامی هزینه‌ها، اعم از اجرت انجام کار و قیمت تمام شده قطعات آگاهی داشته باشید.

سرویس‌های پالسین تنها به خدمات سخت‌افزاری محدود نمی‌شود

پالسین علاوه بر خدمات مرتبط با تعمیرات لپ‌تاپ، گوشی‌های موبایل و قطعات سخت‌افزاری، خدمات متنوع دیگری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ارائه می‌کند. البته خدمات پالسین تنها به خدمات این قبیل دستگاه‌ها محدود نمی‌شود. کاربرانی که از پالسین برای رفع نیازهای فوری خود استفاده می‌کنند، قادرند که تمامی نیازهای محیط کاری و منزل خود را به کمک سامانه پالسین رفع نمایند. برخی از این نیازها شامل نظافت منزل و محل کار، قالیشویی، کارواش در محل و یا مشاوره خانواده است. حتی می‌توانید از پالسین برای آموزش خصوصی زبان آلمانی، خیاطی و رفوی لباس و یا تعلیم سگ و حیوانات خانگی استفاده کنید. پالسین تمامی این خدمات را در قالب اپلیکیشن و وب سایت خود ارائه می‌کند و ثبت درخواست و پیشنهاد متخصص در این سامانه بصورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز