خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کلاهبردار 8 میلیاردی در دام پلیس آگاهی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۸۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از دستگیری یک کلاهبردار و کشف کلاهبرداری به ارزش 8 میلیارد ریالی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به طور ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی های تخصصی دریافتند متهم که در معامله خرید و فروش با اعمال متقلبانه مبلغ 8 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، متواری شده است.

سردار عباس زاده با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف، پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست قبل از انجام معامله، هنگام دریافت سفته، چک تضمینی، رمزدار و ... از افرادی که آنها را نمی شناسند، ضمن مراجعه به بانک و تایید اصالت آن در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز