خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر کشورمان با وزیر موقعیت‌های اضطراری ارمنستان مطرح شد؛

مشارکت ایروان در کمک به سیل زدگان ایران در راستای افزایش همکاری‌های دو کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۶۰

در پی وقوع سیلاب‌های گسترده در کشورمان و در راستای افزایش همکاری‌ها بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان در عرصه‌های مرتبط با وقوع بلایای طبیعی و امداد رسانی، سفیر کشورمان در ایروان امروز با فیلیک تسولاکیان وزیر موقعیت‌های اضطراری ارمنستان ملاقات و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، سیدکاظم سجادی سفیر کشورمان در ارمنستان در ابتدای این دیدار آخرین وضعیت سیل گسترده در کشورمان را تشریح و بر آمادگی نیروهای امداد و نجات و کمک به موقع دولت و سازمان‌های مرتبط در رفع موانع و مشکلات سیل زدگان تاکید کرد.

سفیر کشورمان در ایروان همچنین با اشاره به سابقه همکاری‌های دو کشور در این زمینه، از توسعه و ارتقا همکاری‌ها میان هلال احمر ایران و وزارت وضعیت‌های اضطراری ارمنستان استقبال کرده و از گسترش مناسبات بین دو کشور در زمینه کاهش خطرات ناشی از بلایای طبیعی، ایجاد زیرساخت‌های مطمئن و برگزاری مانورهای امداد و نجات بین جمعیت هلال احمر و وزارت موقعیت‌های اضطراری را خواستار شدند.

آقای تسولاکیان وزیر موقعیت‌های اضطراری ارمنستان نیز در این دیدار مراتب همدردی خود و مردم ارمنستان را با مردم و جان باختگان این حادثه اعلام نموده و آمادگی ارمنستان را برای هر گونه همکاری و مساعدت در این زمینه اعلام کرد.

شایان ذکر است بعد از وقوع سیل گسترده در شهرها و استان‌های مختلف کشورمان نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان ضمن ارسال پیامی به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان مراتب همدردی خود را به مردم و دولت ایران اعلام کرده و آمادگی کشورش را برای هر گونه همکاری و کمک به جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز