خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه ایران مازندران اعلام کرد:

خسارت 5.5 میلیارد تومانی به بیمه شدگان بیمه ایران

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۲۳

مدیرکل بیمه ایران مازندران از برآورد 5.5میلیارد تومانی از خسارت وارده به منازل مسکونی و صنایع تحت پوشش بیمه ایران در سیل اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بهرام دارایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به 37 مورد اعلام خسارت بیمه بدنه در سیل اخیر به بیمه ایران خبر داد و اعلام کرد که 90 درصد آن پرداخت شد.

وی همچنین از خسارت سیل به 1000منزل مسکونی و صنایع تحت پوشش بیمه خبر داد که 20 درصد آن یعنی230 مورد آن معادل 5.5 میلیارد تومان سهم بیمه ایران بوده است.

مدیرکل بیمه ایران مازندران از برآورد 5.5میلیارد تومانی از خسارت وارده به منازل مسکونی و صنایع تحت پوشش بیمه ایران در سیل اخیر خبر داد گفت: این میزان خسارت در حال کارشناسی و بررسی است.

وی  به رشد 23 درصدی فروش حق بیمه در سال 98 نسبت به سال 97 اشاره کرد و گفت: میزان دریافت حق بیمه ایران در سال گذشته، 420 میلیارد تومان بوده که 90 درصد آن به پرداخت خسارت اختصاص یافت.

دارایی ضمن بیان اینکه 15 تا 20درصد جامعه به استفاده از بیمه آتش‌سوزی منزل اقبال نشان می‌دهند، از مردم خواست که با توجه به موقعیت مکانی استان، منازل خود را بیمه جامع و کامل کنند تا در جامعه تورمی امروز، میزان خسارت را بتوانند به روز دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز