خبرگزاری کار ایران

منشأ فرهنگ سازمانی ناجا ریشه در ارزش‌های محکم اسلامی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۶۱

معاون اجتماعی ناجا، با بیان اینکه در حال حاضر فرهنگ نیروی انتظامی، فرهنگی است که همه ما باید بشناسیم و به آن پایبند باشیم، گفت: منشأ این فرهنگ که باورها و ارزش‌های سازمانی را دربرگرفته دین مبین اسلام و از ارزش‌های محکم اسلامی است که ریشه در قرآن دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "احمد نوریان" در حاشیه  بازدید از روند اقدامات و فعالیت‌های پلیس بوشهر در ایام نوروز با ابلاغ پیام تبریک و تشکر فرمانده نیروی انتظامی از تلاش‌های خالصانه کارکنان، اظهار داشت: برای همه ما افتخار است که در نظام جمهوری اسلامی و زیر سایه  ولی فقیه زندگی می‌کنیم و باید قدر این نعمت را بدانیم و شکرگزار باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از مراحل شکرگزاری به کار بردن نعمت در جای خودش است، گفت: نیرویی که خداوند به ما داده است باید در راه رضای او به کارگیری شود و قدمی که در راه ایجاد آسایش و آرامش مردم برداشته می‌شود مقدس است.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: وقتی از اختیارات و امکانات مان درست و به جا استفاده کنیم این یعنی شکر نعمت های خداوند، یعنی در این عالم هوشمند و آگاه زندگی کنیم و غافل نباشیم.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه باید شکرگزار باشیم از اینکه توفیق خدمت رسانی به مردم در نیروی انتظامی نصیبمان شده است، عنوان داشت: امروز نیروی انتظامی از نظر رضایت مندی مردم در بین همه دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از عملکرد نیروی انتظامی اعلام رضایت کردند و فرمودند که شما باید در روند فعالیت ها و خدمت رسانی به مردم توقف نکرده و حرکت رو به جلو داشته باشید.

این مقام ارشد نیروی انتظامی با اشاره به اینکه همه ما در ساختن آینده نیروی انتظامی دخیل هستیم، اضافه کرد: نسل جدیدی که در ناجا در حال شکل گیری است، نسلی توانمند به شمار آمده و این باید باعث ارتقاء سازمان شود.

سردار نوریان با بیان اینکه در حال حاضر فرهنگ نیروی انتظامی، فرهنگ سازمانی ناجا است که همه ما باید آن را بشناسیم و به آن پایبند باشیم، تاکید کرد: منشأ این فرهنگ که باورها و ارزش های سازمانی را در برگرفته دین مبین اسلام است که دارای ارزش های محکمی می باشد که ریشه در قرآن دارد.

وی با تاکید براینکه در نیروی انتظامی در هر پست و جایگاهی که باشیم باید در راستای سیاست های کلی نظام و نیروی انتظامی عمل کنیم، اضافه کرد: مهم نیست در چه مقیاس و موقعیتی عمل می کنیم، مهم این است که اخلاق و منش پلیس تراز جمهوری اسلامی را در ارتباط با مردم و رفتار و ارتباطات اجتماعی خود نشان دهیم.

سردار نوریان در ادامه خاطر نشان کرد: اگر دلسوزانه و  برای رضای خداوند کار کنیم این عملکرد در فکر و ذهن مردم می ماند.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه ما در لبه جلوی نظام بیشترین سطح تماس را با مردم داریم، گفت: دشمن در این زمینه کار می کند و طبیعی است که ترکش دشمن به ناجا برخورد کند و اینجاست که آن ارزش های محکم اسلامی ریشه افکنده در دل سازمان قدبرافراشته و پاسخ دندان شکن به دشمن خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز