خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

حزب موتلفه اسلامی اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۰۰۵

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای با محکومیت اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان تاکید کرد: اقدام عجیب دولت ترامپ موجب پیچیده‌تر شدن تحولات منطقه خواهد شد.

به گزارش ایلنا،‌ حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای با محکومیت اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن حضور رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان تاکید کرد: اقدام عجیب دولت ترامپ موجب پیچیده‌تر شدن تحولات منطقه خواهد شد.


در این بیانیه آمده است:

استراتژی‌های وقیحانه، غیر قانونی، غیر مشروع و خارج از عرف بین‌الملل آمریکا در منطقه آسیای غربی که با هدف تأمین و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، محکوم به شکست است.
دولتی که بطور بی‌سابقه از تمامی معاهدات بین المللی خارج شده و پایبندی به هیچ قرار داد و عرف بین‌المللی ندارد با هدف خوش‌رقصی برای لابی صهیونیسم بین‌الملل و رهایی از مشکلات داخلی و بین‌المللی دست به اقدامات نامعقول و بی اعتبار کردن وجهه بین‌المللی خود میزند، این سیاست‌ها در گذشته نیز با زیاده‌خواهی‌های ظالمانه از جمله لشکرکشی مستقیم و اشغال نظامی افغانستان، عراق و سوریه و تحمل شکست توطئه استراتژی خاورمیانه جدید توسط جبهه مقاومت و جنگ نیابتی و حمایت، پشتیبانی، تسلیح و آموزش گروه‌های تکفیری و تروریستی همراه بوده است.

انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، طراحی معامله قرن، به رسمیت شناختن اشغال ظالمانه بلندی‌های جولان توسط رژیم صهیونیستی و ... بی‌تردید بر مشکلات و بحران منطقه بیش از پیش خواهد افزود و جبهه مقاومت را مصمم‌تر در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش خواهد کرد.

بلندی‌های جولان بخش تفکیک‌ناپذیر حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه است و اقدام عجیب دولت ترامپ، ناقض حقوق بین‌الملل، حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه است و موجب پیچیده‌تر شدن تحولات منطقه و ایجاد انزجار، خشم و رنج بیشتر مردم مظلوم منطقه خواهد شد.

حزب موتلفه اسلامی ضمن محکومیت این تصمیم غیر قانونی و مذبوحانه، از تمامی ملت‌های آزاده، شخصیت‌ها، گروه‌ها، احزاب، جریان ها و دول جهان اسلام و آزادی خواهان انتظار دارد با قلدر مآبی، زورگویی و یک جانبه‌گرایی آمریکا مقابله کرده و با حمایت همه جانبه از حق حاکمیت سوریه، بار دیگر پاسخ قاطع خود را به این اقدام‌ها اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز