خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی رئیس سازمان امداد و نجات با ایلنا مطرح شد؛

آخرین جزییات امدادرسانی به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۸۱۳

رئیس سازمان امداد و نجات از کشته شدن ۲۳ نفر بر اثر حوادث جوی طی چند روز گذشته خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات امدادرسانی به نقاط مختلف کشور که متاثر از حوادث جوی هستند، گفت: از چهارم تا ششم فروردین  ۳۰ استان درگیر حوادث جوی هستند. (در استان البرز عملیات انجام نشده است)

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده، تصریح کرد: به ٢٥٣ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی و ٣٦٤٣٥ نفر امدادرسانی شده است.

رییس امداد و نجات با اشاره به اسکان اضطراری مسافرین برای ٢٥٣٧٠ نفر تصریح کرد: ٥ نفر به مرکز درمانی منتقل شده‌اند همچنین تاکنون٢٣ نفر شامل ١٩ نفر استان فارس – ١ استان کرمانشاه– یک نفر استان لرستان  – یک نفر استان کهگیلویه و بویر احمد و یک نفر استان خوزستان جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به تخلیه آب از ٤٠١ واحد مسکونی خاطرنشان کرد:  ٢١٠ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: ٥٢٥ تیم شامل ٢٠٤١ نفر در این عملیات حضور داشتند همچنین ١٧٣ دستگاه موتورپمپ و لجن کش، ٤ فروند قایق، ٣٠٠ دستگاه چادر، ٧٢٦٥ تخته پتو،  ١٧٨٩ تحته موکت، ١٥٥٧ کیلوگرم نایلون، ٢٠٨٦ بسته مواد غذایی، ٢٥٣٤ بطری آب معدنی، ٦٧٦٥٠ قوطی کنسروجات، ١١٤٦٠ قرص نان،  ١٣٦ کیلوگرم خرما توزیع شده است.

به گفته سلیمی امدادرسانی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز