خبرگزاری کار ایران

توزیع اقلام امدادی، غذایی و پتو بین مسافران نوروزی/اسکان بیش از ۲ هزار نفر در پایگاه‌های اسکان موقت شیراز و خرمبید

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۱۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: مسافران نوروزی ستاد‌های اسکان موقت در شیراز اقلام غذایی، امدادی و پتو دریافت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، حسین درویشی با بیان این مطلب افزود: همزمان با وقوع ناگهانی سیل در صبح دوشنبه ۵ فروردین ۹۸ که منجر به کشته و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد، تیم‌های هلال احمر بلافاصله وارد عمل شدند و پس از نجات زخمی‌ها و یافتن اجساد از دست رفتگان، به اسکان فوری مسافران نوروزی پرداختند.

وی گفت: بر این اساس ستاد اسکان اضطراری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز تشکیل شد و افزون بر این، مدارس، اماکن اقامتی فارس، حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و دیگر بقاع متبرکه، ورزشگاه ها و شبستان‌های مساجد نیز در خدمت مسافران نوروزی قرار گرفت تا پایان فعالیت سامانه بارشی در این مکان ها اسکان یابند.

درویشی درباره وضعیت اسکان مسافران نوروزی شیراز اظهار کرد: بیش از ۲ هزار نفر در پایگاه‌های اسکان موقت شیراز و مناطق اطراف اسکان یافته‌اند و  علاوه بر این تاکنون ۱۲۹ چادر امدادی، یک هزار و ۲۲۰ تخته پتو، ۲۵۵ بسته غذایی ۲۴ ساعته، یک هزار و ۲۸۰ قوطی کنسرو و یک هزار و ۶۵۰ قرص نان بین حادثه دیدگان شهرستان های شیراز و خرمبید تقسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر ۲ هزار و ۷۵۱ تن در شهرستان های شیراز و خرمبید حادثه دیده اند که تمامی آنها اسکان موقت یافته‌اند، اظهار کرد: در عملیات امدادی فوق ۲۰ تیم امدادی ۵ نفره به همراه ۲۰ خودرو امداد و نجات به کار گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز