خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران اعلام کرد:

ثبت بیش از پنج میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۳۹

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران گفت که پنج میلیون و 579 هزار و 77 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان ثبت شده است .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سیف الله فرزانه  در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی مازندران در ساری افزود : ثبت این تعداد مسافر مربوط به 27 اسفند سال 97 تا 4 فرودین 98 است .

وی با اشاره به اینکه اشتیاق زیادی از سوی مسافران برای بازدید و اقامت از روستاهای مازندران شده است ، ادامه داد : تا پایان روز 4 فرودین امسال 533 هزار و 395 هزار و مسافر و گردشگر از روستاهای استان بازدید کردند.

دبیر اجرایی ستاد سفر مازندران گفت: همچنین تا این روز 891 هزار و 128 هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای استان ثبت شده است . 

 

وی با اعلام اینکه در این همین مدت 55 هزار و 664 مسافر و گردشگر از موزه های استان بازدید کردند و افزود: از این تعداد 55 هزار و 33 نفر بازدید کننده داخلی و 331 نفر هم بازدید کننده خارجی بوده اند .

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران یکهزار و 435 گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند.

وی میزان تردد ورودی به استان را تا روز گذشته بیش از 722 هزار و680 دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت : میزان تردد خروجی را یکهزار و 212 دستگاه خودرو بود.

مازندران بیش از سه هزار روستا دارد که علاوه بر جاذبه های طبیعی و خدادادی جنگل ، وجود اقامتگاه های بوم گردی باعث شده تا مسافران زیادی را به سمت خود جلب و جذب بکند .


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز