خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارتش اعلام کرد:

آمادگی یگان‌های ارتش در تهران و شهرستان‌ها برای امدادرسانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۸۰۵

سخنگوی ارتش تاکید کرد: در پی هشدارهای هواشناسی و احتمال جاری شدن سیل در تهران و اکثر مناطق کشور، تمامی یگان‌های ارتش با آمادگی کامل و با آماده‌‌باش گردان‌های امدادی در یگان‌ها و مراکز آموزشی و عملیاتی در حوزه‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافندهوایی در خدمت مردم خواهند بود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌‌‌خانی با اعلام مطلب فوق گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و بارندگی‌‌های شدید در تهران و در راستای امدادرسانی به مردم شریف کشورمان در تهران و کشور، کارکنان و تجهیزات یگان‌‌ها، مراکز آموزشی و عملیاتی ارتش در مناطق مورد تهدید سازماندهی شده‌اند و به محض نیاز مجدد وارد عمل خواهند شد.

وی افزود: از ساعتی پیش در نقاط مختلف تهران تجهیزات مهندسی شامل لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی برای باز کردن معابر همراه با تعدادی از خودروهای  سنگین مستقر شده‌اند و با سازماندهی تیم‌های نیروی مخصوص برای امدادرسانی ویژه و تامین  چادرهای گروهی و آمبولانس‌ها و آشپزخانه‌های سیار و ثابت، بر ای امداد رسانی در آماده باش کامل به سر می‌‌‌برند.

سخنگوی ارتش ادامه داد: علاوه بر تهران، تمامی یگا‌ن‌های مستقر در مناطق مورد تهدید سیل در آماده‌‌باش کامل بوده و  در پشتیبانی از اسکان مردم سازماندهی شده‌‌اند تا در صورت بروز حوادث احتمالی اعم از سیل، برف و بوران، مردم شریفمان، در پادگان‌‌ها و مراکز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سازماندهی مناسب اسکان داده شوند.

تقی‌خانی اضافه کرد: در حال حاضر نفربرهای نیروی زمینی در منطقه سعدیه شیراز وارد عمل شده و مشغول کمک‌‌رسانی هستند و بیش از هزار و پانصد نفر از مردم نیز در مرکز علوم و فنون و همچنین پایگاه هوایی شهید دوران شیراز اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز