خبرگزاری کار ایران

واژگونی ۲ دستگاه کامیونت در دوشنبه بارانی پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۱۴

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی دو کامیون در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ دوم عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: در رور روز دوشنبه پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۸ متاسفانه شاهد واژگونی دو دستگاه کامیونت در معابر بزرگراهی تهران بودیم. واژگونی اول مربوط به یک دستگاه کامیونت در مسیر غرب به شرق چمران روبروی خیابان یمن که حوالی ساعت ۱۲:۲۰ ظهر رخ داد و واژگونی دوم نیز مربوط به یک دستگاه کامیونت ایسوزو در لاین کندرو محور شرق به غرب آزادراه  قبل از خروجی آزادگان که حوالی ساعت ۱۲:۴۰ اتفاق افتاد.

اوتادی در ادامه افزود: خوشبختانه هر دو واژگونی خسارتی بوده و مشکلی برای رانندگان رخ نداده است و در هر دو مورد عوامل پلیس راهور تهران بزرگ با حضور سریع در محل حادثه موفق به جابجایی کامیونت‌ها شدند و از بروز ترافیک در هر دو بزرگراه جلوگیری کردند.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان اظهار داشت :  حوادث رخ داده امروز ظهر حاکی از اهمیت رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فواصل طولی و عرضی در روزهای بارانی است زیرا سطح معابر لغزنده و پرخطر است. هم‌چنین  به تمامی شهروندان و مسافران محترم تهران توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه برای خود و دیگران، با دقت و تمرکز بیشتری برانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز