خبرگزاری کار ایران

آتش بازی و جشنواره بادبادک در دریاچه شهدای خلیج فارس/استقبال چشمگیر گردشگران

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۰۹

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه شهروندان و مهمانان نوروزی تاکنون استقبال خوبی از نوروزگاه این منطقه داشتند، گفت: نوروزگاه این منطقه در ضلع غربی دریاچه خلیج فارس از سوم فروردین آغاز شده و تا دهم ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سعید سفیری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ در خصوص استقبال از برنامه‌های نوروزی شهرداری منطقه ۲۲ گفت: نوروزگاه این منطقه در ضلع غربی دریاچه خلیج فارس از سوم فروردین آغاز شده و تا دهم ادامه دارد که تاکنون همچون سال پیش مورد استقبال خوب شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

وی افزود: این نوروزگاه دو بخش دارد که بخش غرفه‌ها از ساعت ۱۷ آغاز به کار می‌کنند. غرفه‌ها متشکل از بازی‌های گروهی مثل مارپله، سلامت، ورزش و تندستی، محصولات زنان سرپرست خانوار و ... است. بخش دیگر استیج است که در این بخش از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در خدمت شهروندان هستیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ در خصوص دیگر برنامه‌های دریاچه خلیج فارس عنوان کرد: برنامه‌های متنوع دیگری اعم از اجرای تئاتر و نمایش‌های خیابانی که با مشارکت مردم اجرا می‌شود، گروه‌های موسیقی خیابانی، شاهنامه‌خوانی، جشنواره بادبادک‌ها، مراسم نورافشانی به مدت ۱۰ شب، موسیقی زنده در فضای باز و ... جهت پذیرایی از گردشگران و شهروندان تدارک دیده شده است.

سفیری ادامه داد: به مدت ۱۰ شب در ساعت ۲۱ در یکی از جزیره‌ها نورافشانی اجرا می شود که این برنامه‌ها ۱۳فروردین مصادف با شب مبعث وسعت بیشتری پیدا می‌کند. جشنواره بادبادک‌ها در ضلع شمالی دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود که نوجوانان و جوانان می‌توانند در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با بیان اینکه شهروندان و مهمانان نوروزی می‌توانند از تمام برنامه‌های نوروزی به طور رایگان استفاده کنند، عنوان کرد: در ضلع شرقی دریاچه  یک گروه حرفه‌ای دوچرخه سواری نمایش آکروباتیک اجرا می‌کنند. روز  ۱۳ و ۱۴ فروردین هم حضور دو عروسک غول‌پیکر عمو نوروز و ننه‌سرما را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز