خبرگزاری کار ایران

هشدار سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:

مردم از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۱۴

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: شهروندان و میهمانان نوروزی با توجه به پیش‌بینی احتمال باران وافزایش دبی از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، محمد حیدری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دزفول که با حضور تمام دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: تمهیدات لازم درخصوص بارندگی اتخاذ شده است.

وی بر لزوم اسکان میهمانان نوروزی در محیط‌های مسقف تاکید کرد و گفت: بیشتر مسافران نوروزی در حال حاضر در چادر مستقر شده‌اند تقاضا می شود در مکان‌های مسقف ساکن شوند.

حیدری اظهار کرد: طبق پیش بینی هواشناسی حدود ۷۰ میلیمتر بارندگی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در دزفول خواهیم داشت که این سامانه بارشی مساحتی حدود ۱۵۰ کیلومتر از مناطق کوهستانی منطقه را در بر می گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: شهرداری دزفول مکلف به مدیریت آب های سطحی با بسیج امکانات شده است و شهرداری های شهرهای پیرامونی نیز آماده ارائه خدمات هستند.

وی حفاظت از زهکش ها و سیل بندهای دزفول را ضروری دانست و گفت: شکستگی جزئی سیل بند زاویه ها مرمت شد.

حیدری ادامه داد: دبی رودخانه در حال حاضر ۸۵۰ مترمکعب بر ثانیه است، ولی با توجه به وضعیت بارندگی آب رودخانه هر لحظه افزایش می یابد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: سطح آب رودخانه دز قابل پیش‌بینی نیست،ازاین رو  شهروندان و میهمانان نوروزی درخواست می شود از نزدیک شدن به رودخانه خودداری کنند، ضمن اینکه در برخی مناطقی ساحلی در ۴۸ ساعت آینده محدودیت هایی برای استقرار اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز