خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس خبر داد:

برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۱۶۵

شهردار فردیس برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان‌های شمالی کشور، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری، ضمن ابراز همدردی با مردم سیل‌زده استانهای گلستان و مازندران، آمادگی شهرداری فردیس را برای اعزام امکانات مورد نیاز به منظور امدادرسانی به هموطنان سیل زده اعلام کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در اثر وقوع سیل اخیر، برخی از روستاهای استان گلستان زیر آب رفته است، تاکید کرد: مدیریت شهری فردیس برای کمک‌رسانی به مردم رنج دیده این استان از هیچ تلاشی فروگذار نیست و به محض اعلام نیاز ستاد بحران وزارت کشور اقدامات لازم در این رابطه انجام می‌شود.

شهردار فردیس اضافه کرد: مدیریت شهری فردیس برحسب نیاز، آماده هرنوع خدمات‌رسانی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در دو استان گلستان و مازندران است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری فردیس آمادگی ارسال ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروهای امدادرسان آتش‌نشان را برای کمک و یاری مردم استان‌های گلستان و مازندران در مهار سیل و کاهش مخاطرات ناشی از سیل دارد.

شهردار فردیس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بسیج همگانی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده، تصریح کرد: امید داریم در سایه اتحاد میان مردم و مسئولان در تسریع امداد رسانی به مردم سیل زده استان‌های شمالی کشور موثر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز