خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد؛

امکانات سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به سیل‌زدگان بسیج شوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۰۸۳

در پی حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران، سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پیامی با ابراز تاثر از خسارات بوجود آمده، بر بسیج امکانات و تجهیزات ملکی این سازمان برای رسیدگی و ارایه خدمات به سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی در این پیام ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزی که در برخی از استان‌های شمالی کشور و در اولین روزهای سال نو به دلیل جاری شدن سیل، خسارت‌های سنگینی را متحمل شده‌اند از مدیران‌کل بیمه‌ای و درمانی استان‌های درگیر و همچنین استان‌های همجوار درخواست کرد تمام امکانات و تجهیزات درمانی موردنیاز عموم مردم و بویژه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران را فراهم کنند.

علی اصغرنیک نیا، مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با اشاره به پیگیری های سرپرست این سازمان در خصوص وضعیت سیل زدگان و نحوه خدمت رسانی به این عزیزان گفت: کارکنان این سازمان که محل سکونت شان دچار آسیب شده است در محل مناسبی اسکان یافته اند. بازرسان و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی در روزهای آینده در محل کارگاههای محدوده مناطق سیل زده که بر اثر خسارت سیل فعالیت شان متوقف شده است حاضر می شوند و پس از ارزیابی های لازم نسبت به برقراری بیمه بیکاری کارکنان آن ها اقدام می کنند.

احمد نصرتی، مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان نیز با اشاره به اینکه بیمارستان‌های تامین اجتماعی گرگان و گنبدکاووس در خدمت مجروحان و مصدومان احتمالی سیل هستند، گفت: آمادگی کامل خود برای همکاری در خدمت رسانی به سیل زدگان به ستاد بحران استان اعلام کردیم و در این زمینه فردا در محل نمایشگاه بین المللی گرگان آمبولانس، پزشک، پرستار و بهیار توسط سازمان تامین اجتماعی از ۸ صبح تا ۸ شب مستقر هستند تا به مراجعان خدمات درمانی لازم ارائه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز