خبرگزاری کار ایران

اولین هدف ما قهرمانی است

علی کریمی: استقلال یکی از بزرگترین تیم های قاره است / بعد از جام حذفی به خودمان آمدیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۷۶

هافبک استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان به قهرمانی در لیگ هجدهم به عنوان جدی‌ترین هدف خود نگاه می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی کریمی از جمله بازیکنانی بود که در شروع لیگ هجدهم پیراهن استقلال را بر تن کرد و در این مدت نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت و توانست به روند خوب آبی پوشان کمک کند.

کریمی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که مشروح آن در ادامه می آید:

پیوستن به استقلال مهم ترین اتفاق 1397

همیشه برای نعمت هایی که خداوند اعطا کرده، شاکر او هستم. اتفاق خوب و مهمی که برای من در سال 1397 رخ داد، پیوستن به استقلال بود. استقلال تیم بزرگی است و این انتقال یک اتفاق بزرگ برای من بود. البته در این سال اتفاقات ناخوشایندی نیز رخ داد و من دو تورنمنت بزرگ را از دست دادم و در مقاطعی از فصل جمله دیدار با السد نتوانستم به استقلال کمک کنم که این موضوع نیز از بد شانسی‌ها من بود.

بعد از حذف از جام حذفی به خودمان آمدیم

بعد از آنکه از جام حذفی کنار رفتیم، به خودمان آمدیم و از آن زمان روند تیم تغییر کرد و در پایان نیم فصل اول و شروع نیم فصل دوم به خوبی امتیازات را جمع کردیم و در 10 دیدار پایانی نیز 8 برد به دست آوردیم. امیدوارم سال 1398 نیز این روند ادامه داشته باشد.

شخصیت استقلال نقطه تفاوت است

استقلال یکی از بزرگترین تیم های قاره است. از نظر شخصیتی و دیگر مسائل با دیگر باشگاه ها متفاوت هستیم. قهرمانی در آسیا، حضور اسطوره های بزرگ و افتخارات داخلی تیم را متفاوت از دیگران کرده است.

کار کردن با شفر احساس خوبی به آدم می دهد

شفر انسان خوبی است و شخصیت بالایی دارد و این موضوع همیشه به تیم کمک می کند. کار کردن با او احساس خوبی به بازیکنان منتقل می کند و این موضوع نقطه تمایز او با دیگران است. از نظر فنی نیز تجربه بالایی دارد و یک مربی فوق العاده قوی است.

قهرمانی در لیگ؛ هدف اول

لیگ قهرمانان فوق العاده سخت شده اما همچنان شانس صعود داریم. هدف اول ما کسب عنوان قهرمانی در لیگ است. برای صحبت کردن از قهرمانی فعلا زود است و ما باید با حریفان پر قدرتی که داریم تا آخرین دیدار بجنگیم و امیدوارم امسال قهرمانی لیگ را به هواداران تقدیم کنیم. البته ما همچنان لیگ قهرمانان را دنبال می کنیم و به این تورنمنت نیز توجه داریم.

احساس غریبگی نکردم

وریا هم اتاقی و دوست چند ساله من است و از دوران سپاهان با هم دوست بودیم. روزبه، فرشید و دانشگر بازیکنانی هستند که از تیم ملی امید و جوانان با هم بودیم. آقا پژمان و خسرو و سید حسین نیز از تیم ملی با هم بودیم. از روز اول که آمدم غریبه نبودم. با مرتضی تبریزی از قبل رفیق بودیم. اصلا در استقلال احساس غریبگی نمی‌کردم زیرا با اکثر بازیکنان در تیم های ملی همبازی بودم.

شماره 6 را انتخاب نکردم، به من رسید

شماره 6 را قبلا در لوکوموتیو زاگرب پوشیده بودم و در استقلال نیز این شماره خالی بود و به من رسید. با شماره 6 های استقلال اما همیشه دوست بودم و به آنها نیز علاقه دارم. امید ابراهیمی دوست نزدیک من است و مدت ها با او هم بازی بودم. همچنین آقای نکونام نیز از بازیکنانی است که کنار او بازی کردم و واقعا سبک بازی ایشان را دوست دارم و امیدوارم همیشه موفق باشند. آقای فکری نیز که همواره از بهترین های تاریخ استقلال بودند و از چهره های فراموش نشدنی هستند.

بیشتر از توانمان تلاش می کنیم

بزرگترین آرزوی فوتبالی من این است که استقلال قهرمان شود. همه تیم تلاش می کنند که قهرمان شویم و می خواهیم به این عنوان دست پیدا کنیم. بیشتر از آنچه در توان داریم برای استقلال می جنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز