خبرگزاری کار ایران

استقلال به دنبال هت تریک در گیلان/ کریمی در پی تقلید از قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۷۷

استقلال برای ماندن در جمع بالانشینان به سومین برد پیاپی در لیگ برتر می اندیشد.

به گزارش ایلنا، تیمهای سپیدرود رشت و استقلال تهران در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که هر دو تیم به شدت نیازمند برد در آن هستند و باید برای بهبود وضعیتشان در جدول سه امتیاز را به دست بیاورند. سپیدرود برای فرار از قعر جدول و رسیدن به منطقه نسبتا امن باید سه امتیاز بازی خانگی مقابل استقلال را به دست بیاورد تا بعد از دو هفته دوباره رنگ برد را ببیند.

در سوی مقابل آبی پوشان پایتخت هم دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارند. آنها برای نزدیک شدن به صدر جدول می بایست هر سه امتیاز بازی با تیم گیلانی را دشت کنند و سومین برد پیاپی خود در لیگ را به دست بیاورند. اتفاقی که در این فصل هنوز رخ نداده است.

آبی پوشان تهرانی فصل پیش با وینفرد شفر حتی به 5 برد پیاپی هم رسیدند و مدتها طعم شکست را نچشیدند اما در این فصل این اتفاق برای دومین بار رخ داده که استقلال دو بازی پیاپی در لیگ را می برد. مرتبه قبل آنها در هفته دهم با یک گل به سپاهان باختند تا به رکورد سه برد متوالی نرسند. حالا بعد از شکست دو تیم جنوبی استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان فرصت به وجود آمده تا با شکست تیم سپیدرود به سومین پیروزی متوالی دست پیدا کنند.

در سوی مقابل علی کریمی هم باید به سبک امیر قلعه نویی در سپاهان مانع از هت تریک آبی پوشان شود. باید دید در نهایت در جنگ میان شفر و کریمی کدام یک به برتری می رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز