خبرگزاری کار ایران

بازگشت جادوگر به آزادی؛

در انتظار تفکر مرد جنجالی مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۴۴

سپیدرود رشت امروز در بازی خارج از خانه با هدایت علی کریمی برابر استقلال تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رده چهاردهمی در هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران مصاف می‌دهد و این اولین آزمون علی کریمی در قامت سرمربی مقابل آبی‌هاست.

کریمی که طی هفته‌های اخیر علاوه بر امر مربیگری به اظهارات جنجالی و افشاگری دست زده، شاگردانش را چند روز پیش از مصاف با آبی‌ها به تهران آورد تا با شرایط چمن طبیعی و هوای تهران آشنا شوند. این دیدار همچنین اولین حضور علی کریمی به عنوان مربی در ورزشگاه آزادی است. مربی سابق نفت تهران به همراه این تیم در بازی‌های ورزشگاه تختی و خارج از تهران حضور یافته بود. قطعا بازگشت ستاره سابق پرسپولیس هواداران استقلالی را هم به وجد می‌آورد.

سپیدرود در این بازی امید سام‌کن مدافع خود را به دلیل مصدومیت و میثم تهیدست و توحید غلامی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. سرخپوشان بازی هفته گذشته را با اشتباهات داوری و در حالیکه تمامی بازیکنان به این موضوع اعتراض داشتند با تساوی مقابل استقلال خوزستان به پایان رساند و امروز در ورزشگاه هیجان انگیز آزادی مقابل تیم موفق نیم فصل دوم قرار می‌گیرد. سپیدرود به همراه کریمی در پنج بازی دو باخت، دو تساوی و یک برد کسب کرده اما همچنان در جایگاه مناسبی قرار ندارد.

علی کریمی طبق پیش بینی امروز فوتبال دفاعی را برای شاگردانش در نظر می‌گیرد تا روی ضدحملات به دروازه استقلال نزدیک شوند. برای تیمی که ترکیب آن از تلفیق بازیکنان کهنه کار و جوان ایجاد شده و در رده‌های پایین جدول حضور دارد حتی یک امتیاز مقابل استقلال هم با ارزش خواهد بود.

باید دید کریمی که بارها سابقه تقابل با استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر را داشته چه تاکتیکی مقابل شاگردان وینفرد شفر در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز