خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران:

تاکنون گزارشی از بروز بیماری عفونی ناشی از سیل نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۷۵

رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بیماری های گوارشی ناشی از آب،غذا در سیل اخیر گزارش نشده است،همچنین تیم های سنجش کلر و... شبانه روز نظارت می کنند.

به گزارش ایلنا، یحیی صالح طبری در ستاد اجرایی خدمات سفر با بیان اینکه از 25 فرودین تاکنون دو هزار و 226 ماموریت صورت گرفته است اظهار کرد: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته6.8 کاهش داشته است.

وی تعداد ماموریت های اورژانس 115 را در همین بازه زمانی 256 ماموریت اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت:  همچنین فوتی های ماموریت های تصادفاتی 20.3 درصد نسبت به سال 97 کاهش داشتیم.

وی تعداد ماموریت های غیر تصادفی سال گذشته را یکهزار و 775 مورد و امسال نیز یکهزار و 702 مورد اعلان کرد و افزود: این تعداد ماموریت نسبت به مشابه سال گذشته 4.1 درصد کاهش داشت.

طبری به سیل اخیر و اقدامات فوریت های پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: به سه مادر باردار توسط اورژانس 115 امداد رسانی شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر بیماری های گوارشی ناشی از آب،غذا در سیل اخیر گزارش نشده است،همچنین تیم های سنجش کلر و... شبانه روز نظارت می کنند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت: 90 پایگاه بهداشتی ، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس ،یک فروند بالگرد به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

طبری  ادامه داد: 500 نیروی عملیاتی در 20 ایستگاه کمپ سلامت به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز