خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی خبر داد:

تجهیز ۲ هزار و ۹۶ پایگاه اورژانس در طرح راهداری زمستانی / ارائه خدمات درمانی رایگان به مسافران جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۲۴

در طرح زمستانی ۷ هزار و ۵۰۰ تخت اورژانس و ۳ هزار ناوگان اورژانس پیش‌بیمارستانی، ۵۸۰ اورژانس بیمارستانی، ۵۸ اتوبوس اورژانسی، ۲ فروند اورژانس دریایی و ۱۴ فروند اورژانس هوایی آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای است.

رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی در مراسم مانور راهداری صبح امروز با اشاره به تجهیزات و تدابیر مرکز حوادثو فوریت های پزشکی در طرح راهداری امسال اظهار کرد: مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی طرح راهداری امسال را با ۲ هزار و ۹۶ پایگاه اورژانس، ۷ هزار و ۵۰۰ تخت اورژانس و ۳ هزار ناوگان اورژانسی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادقی نیا با بیان اینکه هنوز از رقمی که در برنامه پنجم توسعه به آن اشاره شده فاصله داریم اظهار کرد: معتقدم این فاصله با همکاری تک تک ارگان‌ها و نهادهای دست‌اندرکار کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در طول یک سال گذشته گفت: توانستیم در سالی که اقتصاد فرهنگی نام گرفته بود حماسه‌ای نو بسازیم و تلفات جاده‌ای را به رقم قابل توجهی کاهش دهیم.

رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی در راستای بهبود ارائه خدمات به مددجویان تمام فوریت‌های پزشکی را ارزیابی و به اجرا می‌رساند گفت: این مرکز باید بهترین خدمات را به مددجویان ارائه کند.

صادقی نیا با اشاره به تجهیزات به کار گرفته شده در طرح راهداری زمستانی این مرکز تصریح کرد: ۲ هزار و ۹۶ پایگاه اورژانس برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده که ازای تعداد ۸۶۳ پایگاه شهری، ۲۷۳پایگاه اورژنس جاده ای، ۷۳۰ پایگاه اورژانس بیمارستانی مستقر شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح زمستانی ۷ هزار و ۵۰۰ تخت اورژانس و ۳ هزار ناوگان اورژانس پیش‌بیمارستانی، ۵۸۰ اورژانس بیمارستانی، ۵۸ اتوبوس اورژانسی، ۲ فروند اورژانس دریایی و ۱۴ فروند اورژانس هوایی آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای است.

صادقی نیا با بیان اینکه فراخوانی هم به کلیه بیمارستان‌ها مبنی بر اینکه تمام کارکنان بیمارستان ملزم به ارائه خدمات درمانی رایگان به مسافران جاده‌ای هستند ادامه داد: امسال با ایجاد طرح تحول نظام سلامت توانستیم پایگاه‌های اورژانس هوایی را افزایش دهیم و در حال حاضر پایگاه‌های هوایی اورژانس در ۱۴ نقطه هوایی کشور مستقر هستند که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز