خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا در دیدار با امام جمعه اصفهان مطرح کرد؛

کاهش ۵۰ تا ۸۰ درصدی سوانح چهارشنبه آخرسال/ تامین امنیت از مرزها تا جاده‌ها و شهرها

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۹۲۴

فرمانده ناجا گفت: نیروهای انتظامی در ایام نوروز در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند و امنیت را از مرزها تا جاده‌ها و شهرها برقرار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سردار"حسین اشتری" در دیدار با آیت الله "سید یوسف طباطبایی نژاد" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، ضمن تبریک سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و سال جدید اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های پلیس در ایام نوروز، تصادفات و تلفات جاده ای است که برای کاهش حوادث رانندگی، اقدامات کاربردی خوبی توسط پلیس انجام شده که بحمدالله تاکنون توفیقاتی به دست آمده است.

وی افزود: نیروهای پلیس از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین ماه در آماده باش کامل هستند و از مرزها گرفته تا جاده ها و شهرها  با روحیه و نشاط امنیت را برقرار می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در برخی شهرها مانند "مشهد مقدس" و "اصفهان" میزان مسافرت ها نسبت به سال قبل افزایش یافته که نیروهای پلیس با تمام توان در حال خدمت‌رسانی هستند و در هیچ نقطه از کشور مشکلی وجود ندارد.

سردار اشتری از افزایش مسافرت‌ها نسبت به سال قبل خبر داد و اظهار داشت: طبق آمار در زمینه تلفات جاده ای با کاهش ۱۵ درصدی فوت شدگان از زمان شروع مسافرت تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل و کاهش ۳ درصدی تصادفات روبه رو بوده‌ایم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس برای استراحت رانندگان و رفع خستگی و خواب آلودگی آنها اقدام به راه اندازی ایستگاه‌های امنیت و سلامت کرده که رانندگان می‌توانند در این مکان‌ها استراحت کنند و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند که فقط درجاده های استان اصفهان ۴۵ ایستگاه راه اندازی شده است.

این مقام ارشد انتظامی به شب چهارشنبه آخر سال امسال هم اشاره و تصریح کرد: در زمینه کاهش سوانح شب چهارشنبه آخر سال ۵۰ تا ۸۰ درصد کاهش داشتیم که از همکاری مردم با پلیس تشکر می شود.

سردار حسین اشتری اظهار داشت: در سال ۹۶ از ۳۲ دستگاه خدمت رسان نظرسنجی شد که نیروی انتظامی رتبه چهارم محبوبیت مردمی را به خود اختصاص داد و کسب این رتبه در حالی است که اقدامات این نیرو فقط خدمت رسانی نیست و در بسیاری موارد سلبی است و با مخلان نظم و امنیت سروکار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان به شهادت مظلومانه ۲ مامور پلیس در مشهد مقدس اشاره و تاکید کرد: کلیه کارکنان پلیس از شروع طرح نوروزی مشغول خدمت رسانی به مسافران و مردم هستند و بسیاری از آنها در این ایام از خانه و خانواده دورند که نیازمند دعای خیر شما هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز