خبرگزاری کار ایران

مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران:

در ایام نوروز ایمن برانید و جایزه بگیرید

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۸۴

مدیر آموزش همگانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: کلیه کاربران ترافیکی با شرکت در پویش‌های «ریتم امنیت» و «بخاطرکودکان با احتیاط برانیم» می‌توانند جوایز خاصی را برنده شوند.

به گزارش ایلنا، سرگرد سید مسلم موسوی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۰ هزار کودک یکی از والدین خود را بر اثر سوانح رانندگی از دست داده‌اند. لذا پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی بخصوص در حوزه‌ی کودکان اقدام به برپایی بیش از ۲۱ غرفه در مبادی ورودی و خروجی و تفرجگاه‌های اصلی شهر تهران کرده است و در این غرفه‌ها  ضمن آموزش مفاهیم ترافیکی مسابقات خاصی نیز برگزار می‌شود و به رانندگان بدون تخلف، کودکان و سایر کاربران هدایای ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

مدیر آموزش همگانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه افزود: کلیه کاربران ترافیکی با شرکت در پویش‌های «ریتم امنیت» و «بخاطر کودکان با احتیاط برانیم» می‌توانند جوایز خاصی را برنده شوند که یکی از این جوایز اهدای هزار جایزه ۱۰۰ هزار تومانی به رانندگانی است که در ایام نوروز ۹۸ هیچ‌گونه تخلف راهنمایی و رانندگی مرتکب نشده باشند.

به گفته موسوی، یکی دیگر از جوایزی که پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این ایام برای شهروندان و مسافران پایتخت در نظر گرفته ۱۰ جایزه یک ملیون تومانی  به رانندگانی است که از بستن کمربند ایمنی خود و کودکان خود عکس در قالب پویش ریتم_امنیت ارسال می‌کنند که این جوایز نیز پس از اتمام تعطیلات نوروز به برندگان پرداخت خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز